از حقانیت دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت بی نظیر دکتر میر زاده در مجلس دفاع  کنید

ریس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ۱۶ آذر رانقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران دانست که آغازگر خروش ملتی برای استبداد ستیزی و استقلال خواهی بود .

به گزارش ایسکانیوز؛ ضیایی دانشجویان را الگوی تمام نما، چشم بینا و دیده بان یک ملتدانستند که نسبت به همه رویدادهای جامعه خود حساس و مسئولیت پذیر هستند . پویاییو نشاط جامعه حاصل فعالیت و تحرک دانشجویان است که تحرک دانشجویان ، پویایی و تحرک دانشگاه و جامعه را در پی خواهد داشت . همچنین تفکر، تعمق و مطالبه گری در حوزه های مختلف را از عناصر جدانشدنی جامعه دانشجویی برشمردند. چرا که دانشجو نماد بیداری و آگاهی در جامعه است .

او در بخش دیگری از سخنانش به نقش و جایگاه والای دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و با صراحت اعلام کرد: کسانیکه در صدد هستند دانشگاه آزاد اسلامی را از حرکت و توسعه بازدارند بدانند که اشتباه بزرگی می کنند چراکه نهال این دانشگاه که اکنون به درخت تناور و تبدیل ، با کمک یک میلیون تومانی حضرت امام خمینی(ره) و حمایت های مقام معظم رهبری آبیاری شدهاست .

وی از نماینده محترم شهرستان عثمانی به عنوان عضو هیات رئیسه مجلس درخواست کرد که از حقانیت دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت بی نظیر میرزاده در مجلس دفاع کند و اظهار کرد ما به دنبال تبعیض نیستیم ولی انتظار داریم نگاه به دانشگاه آزاد اسلامی همانند نگاهی باشد که به سایر دانشگاهها در تصویب رشته ها و ارائه تسهیلات دیگر باشد.

در ادامه قسیم عثمانی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت : برجام، برنامه بینابینی بود که هم می توانست حقوق حداقلی هسته ای کشور را به دنبال داشته باشد و هم به گروه 1+5 اطمینان نسبی می داد که دانش هسته ای کشورمان مسیر علمی، تحقیقاتی و صلح آمیز هسته ای را طی می کند.


عثمانی در خصوص رسالت دانشجو اظهارکرد: جامعه دانشجویی رسالت هایی را بر عهده دارد که اگر در جامعه دانشجو بتواند به نقش و وظیفه خود عمل کند آن جامعه اصلاح خواهد شد.

وی از دانشجو به عنوان بخش بازدارنده جامعه یاد کرد و گفت: جامعه دانشجویی ما بخش نو اندیشی است که بر اساس شرایط جامعه

و نه بر اساس منافع شخصی از خود عکس العمل نشان می دهد .


وی گفت: دانشجویان دانشگاه تهران63سال قبل در چنین روزی و در روز 16آذر مسئولیت اجتماعی و سیاسی خود را رقم زدند و حضور در صحنه های مختلف توسط دانشجویان مثل گذشته باید ادامه داشته باشد.


نماینده مردم بوکان در مجلس شورایاسلامی گفت: در این شرایط سخت و دشوار دولت یازدهم با برنامه ریزی اصولی و درست وارد

شد و تورم 40درصدی را به زیر 10درصد رساند و عقلانیت را در جامعه نهادینه کرد.

وی افزود: مردم با شرکت در انتخاباتریاست جمهوری باید به این شرایط عقلانی که در جامعه و در این دوره اتخاذ شده، استمرار ببخشند.

سپس در ادامه از نرم افزار موبایلدانشگاه همراه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با حضور مسئولان شهرستانیرونمایی شد.

پخش کلیپ دانشگاه، اجرای تئاترطنز توسط گروه تئاتر دانشجویی دانشگاه، اجرای موسیقی و شعبده بازی از دیگر برنامه هایاجرایی این مراسم بود.

در پایان این مراسم از دانشجویانبرگزیده و برتر دانشگاه در عرصه های علمی و پژوهشی و فرهنگی، با اهداء لوح تقدیر وجوایز تقدیر به عمل آمد.


203/200

کد خبر: 710701

وب گردی

وب گردی