دانشگاه آزاد اسلامی از طریق آسایهل می تواند با سایر دانشگاه های برتر جهان تعامل و همکاری داشته باشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ گفت:در دوره مدیریت دکتر میرزاده فعالیت های علمی-پژوهشی در سطح بین المللی تقویت شده است و واحد های بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گسترش یافته اند، همچنین عضویت در انجمن آسایهل باعث می شود سایر مردم دنیا با فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر آشنا شوند.

حسین سهولی زاده با توجه به موفقیت اخیر دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک به دکتر میرزاده در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: قدمت این انجمن به 60 سال می رسد و در ابتدا کشور های جنوب شرقی آسیا عضو این انجمن بودند اما به مرور زمان کشور های بسیاری از قاره های اروپا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا به این انجمن پیوستند.

وی ادامه داد: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیئت امنای این انجمن بسیار قابل تقدیر است وسایر کشور ها می توانند با فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر آشنا شوند به طوری که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان فعالیت های زیادی در زمینه بین المللی انجام داده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ با اشاره به دوره سه ساله مدیریت دکتر میرزاده گفت:در دوره مدیریت دکتر میرزاده فعالیت های علمی-پژوهشی در سطح بین المللی تقویت شده است و واحد های بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گسترش یافته اند. عضویت در انجمن آسایهل باعث می شود سایر مردم دنیا با فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باعث شگفتی تمامی کشور های دنیا شده است به طوری که آن ها تصور می کنند دانشگاه با 1 میلیون و 700 هزار دانشجو چگونه مدیریت می شود و می تواند تمامی امکانات لازم را برای آن ها فراهم کند. دانشگاه آزاد اسلامی از طریق انجمن آسایهل می تواند با سایر دانشگاه های برتر جهان تعامل و همکاری داشته باشد.

دکتر سهولی زاده ادامه داد: من معتقدم دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه می تواند آینده روشنی داشته باشد و از همکاری دانشگاه های بزرگ و نامدار جهان بهرمند شود،حتی می تواند از طریق این انجمن فرهنگ ایرانی به سایر کشور ها منتقل شود.

دانشگاه آزاد اسلامی باعث شگفتی تمامی کشور های دنیا شده است به طوری که آن ها تصور می کنند دانشگاه با 1 میلیون و 700 هزار دانشجو چگونه مدیریت می شود و می تواند تمامی امکانات لازم را برای آن ها فراهم کند

وی در ادامه افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارک پس فارغ التحصیلی در کشور های مختلف مشغول به کار می شوند در این زمینه انجمن آسایهل فرصت مناسبی در زمینه تبادل اطلاعات و دانشجویان است به طوری که می دانشجویان ما می توانند از آموزه های علمی دانشگاه های دیگر استفاده کنند و خود را با نکات علمی و تحقیقاتی و پژوهشی سایر کشور ها تطبیق دهند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ تاکید کرد: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدخارگ توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 67 و مصادف با جنگ تحمیلی صورت گرفت ، جزیره خارگ در طول دوران جنگ از جمله نقاطی بوده است که بیشترین آمار تهاجم نیروهای عراقی را داشته است به طوری که می توان گفت به تعداد روز های جنگ به جزیره خارگ حمله شده است.

وی ادامه داد: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ باعث افزایش جمعیت و ابقای آنها در جزیره شد زیرا برخی از افراد به دلیل حملات متعدد تصمیم به ترک جزیره را داشتند. دانشگاه آزاد اسلامی از آن زمان تا کنون با اقدامات خود و برگزاری همایش ها در زمینه آسیب های اجتماعی و مسائل فرهنگی توانسته است تاثیر زیادی در افزایش سطح سواد و فرهنگ جامعه داشته باشد.

700/701

کد خبر: 710760

وب گردی

وب گردی