مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر

به مناسبت 16 آذر روز دانشجو از دانشجویان نمونه تحصیلی و فعالان فرهنگی و ورزشی با حضور استادان ، دانشجویان و خانواده دانشجویان در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی تقدیر شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در این مراسم معاون آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی گفت :اهتمام به دانش اندوزی به همراه تربیت اسلامی ، هماهنگ با فطرت خداجوی آدمی و قرین با دین باوری و ایمان است و دو بال پیشرفت و تعالی آدمی را به همراه دارد.

دکتر پوربخشیان افزود : امروز روز ارج نهادن و تجلیل از مقام و منزلت دانشجو است . من از همه دانشجویان می خواهم که در دوران تحصیل مواردی از جمله ایجاد نشاط و شادابی ، ایجاد آرامش توأم با ایمان ، ترویج و تقویت روحیه قانون گرایی و .... را رعایت کنند.

در ادامه مسئول فرهنگی واحد ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و تقدیر و تشکر از استقبال و حضور دانشجویان ، به تجلیل از دانشجویان ممتاز و فعالان فرهنگی پرداخت و گفت : علم به مثابه چراغی هدایتگر است که فراروی دانشجو، در حال پرتو افکنی و نور افشانی است که به سبب آن کوره راههای جهل و نادانی از بین می رود .

حجت الاسلام والمسلمین راستگو لازمه­ ی علم و دانش را اخلاق و تقید به ارزش های والای انسانی و الهی دانسته و دانشجویان را به اهتمام به نوآوری ، خلاقیت و ابداع سازو کارهای نوین جهت ارتقا سطح کیفی ، علمی و عملی دعوت کرد.

در ادامه مراسم از دانشجویان نمونه در زمینه های تحصیلی ، فرهنگی و ورزشی تقدیر شد و به رسم یادبودلوحی به این عزیزان اهدا شد و تعدادی از دانشجویان هم در این مراسم به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

هیئت رئیسه دانشگاه و دانشجویان در پایان مراسم بر سر مزار شهید شهدای گمنام دانشگاه حضور یافته و با اهدا یک شاخه گل و نثار فاتحه یاد و خاطره این دو شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

203/200

کد خبر: 710783

وب گردی

وب گردی