ارتش سوریه یک انبار مواد شیمیایی تروریست ها در حلب را کشف کرد

ارتش سوریه با آزادسازی حدود 75 درصد شرق حلب که در تصرف تروریست ها بود، یک انبار مواد شیمیایی گروه های تروریستی را نیز در این منطقه کشف کرد.

به گزارش ایسکانیوز خبرگزاری رسمی سوریه سانا، ارتش سوریه امروز (چهارشنبه) در هنگام جستجو و خنثی سازی مین ها و بمب های کارگذاشته شده توسط تروریست ها در مناطق آزاد شده شرق حلب، یک انبار مواد شیمیایی سمی و ابزارهای ساخت خمپاره را در منطقه مساکن هنانو کشف کرد.
خبرگزاری سانا اعلام کرد که ارتش سوریه در هنگام جستجو برای مین ها و بمب های کارگذاشته شده و خنثی کردن آنها و بازگرداندن امنیت و ثبات به این منطقه این انبار را کشف کرده است.
سانا اعلام کرد که ارتش سوریه ضمن جستجو در مناطق آزاد شده شرق حلب، مقادیری مواد انفجاری و وسایل ساخت خمپاره، موشک و استوانه هایی گازی که در هدف قرار دادن شهروندان سوری و ارتش این کشور استفاده می شد، کشف کرده است.
تروریست های در ماه نوامبر گذشته منطقه النیرب و اطراف آن و همچنین روستای منیان را با خمپاره هایی حاوی ماده سمی گاز کلر هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان سوری و نظامیان شد.
تروریست های موجود در سوریه در اکتبر گذشته نیز با بمب های حاوی گازهای سمی مناطق مسکونی حلب را هدف قرار دادند به طوری که در حمله به مناطق الحمدانیه و ضاحیه الاسد 48 نفر در جریان این حملات شیمیایی دچار خفگی شدند.

منبع: ایرنا

303/300

کد خبر: 710820

وب گردی

وب گردی