نگاهی به آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

امید عالیشاه، بیرانوند، پل یانسکی و فرشاد احمدزاده جزو مصدومان پرسپولیس هستند که کادرپزشکی این تیم آخرین وضعیت آنها را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بیرانوند با توجه به شکستگی دست از امروز تمرینات اصلی خود را با حضور درون دروازه این تیم آغاز کرد و این در حالی است که امید عالیشاه هنوز مجوز حضور در ترکیب این تیم را با توجه به شکستگی دست کسب نکرده است. در آخرین تمرین این تیم نیز فرشاد احمدزاده و الکسی پل یانسکی دچار مصدومیت شده اند و کادرپزشکی سرخپوشان به تشریح شرایط آنها پرداخت.

علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با مصدومان این تیم گفت: خبر خوب این بود که علیرضا بیرانوند با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و آماده سازی پیش از شروع تمرینات، از امروز چهارشنبه وارد فاز جدی و سخت و تمرینات شد و البته ما همزمان برنامه‌های فیزیوتراپی را ادامه می‌دهیم.

در مورد امید عالیشاه خبر جدیدی نیست و همانطور که قبل از این اعلام شد، او باید مدت زمان لازم و مورد نیاز برای جوش خوردن استخوان را پشت سر بگذارد.

حقیقت درباره آسیب‌دیدگی فرشاد احمدزاده ادامه داد: این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی درجه یک شده است و اقدامات پزشکی در حال انجام است. پلی یانسکی هم از ناحیه مچ پا دچار کشیدگی شده است و در حال کار روی محل آسیب‌دیدگی او هستیم تا وضعیت او برای بازی معلوم شود.

602/101

کد خبر: 710836

وب گردی

وب گردی