آیین نکوداشت یک نوازنده تنبک در تالار وحدت

مراسم نکوداشت ناصر فرهنگ فر نوازنده صاحب سبک تنبک در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، این برنامه که باهمکاری موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش برگزار می شود به منظور پاسداشت چهره های سرشناس هنری ترتیب داده شده است.

در این برنامه بخش های مختلفی با محوریت چهره ناصر فرهنگفر درنظر گرفته شده است. از جمله اجرای موسیقی که توسط توسط میلاد کیایی، مجید درخشانی، بهداد بابایی و آرش فرهنگ فر و پیمان ناصح پور و کامران یعقوبی روی صحنه خواهد رفت.

محمدعلی کیایی نژاد بنیان گزار گروه دستان، میهمان این آیین نکوداشت است و طی مراسم درباره ابعاد مختلف شخصیتی زنده یاد فرهنگ فر و همچنین ویژگی های هنری کار او سخنرانی می کند.

گفتنی است ناصر فرهنگ فر در طول دوران فعالیت پربار خود همکاری بسیار نزدیکی با بسیاری از هنرمندان از جمله جلیل شهناز، حسن کسایی، محمدرضا لطفی، پرویز مشکاتیان، محمدرضا شجریان، محمدعلی کیایی نژاد، داود گنجهای، محمدرضا شفیعیان، کامکارها و .... داشت.

از مشهورترین آثار وی می توان به اجرای راست پنجگاه به همراه محمدرضا لطفی و محمدرضا شجریان و همچنین بسته نگار در دستگاه سهگاه به همراه محمدرضا لطفی در غم، سرانداز و سروناز به همراه پرویز و مشکاتیان و ... اشاره نمود.

این مراسم در روز شنبه 95/9/20 ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار میشود و چهرههای نامآشنای موسیقی، هنرمندان و علاقهمندان زندهیاد فرهنگفر در آن حضور خواهند یافت.

502

کد خبر: 710861

وب گردی

وب گردی