پدیده - پرسپولیس؛ پروفسور و تلاش برای تثبیت صدرنشینی

دو تیم پدیده و پرسپولیس فردا(19 آذرماه) از ساعت ۱۴:۱۰ در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسکانیوز، پدیده مشهد و پرسپولیس تهران فردا (19 آذرماه) در هفته سیزدهم لیگ برتر(خلیج فارس) به مصاف یکدیگر می روند.

مهاجرانی و برانکو تاکنون نتوانسته‌اند مقابل یکدیگر پیروز شوند و جالب اینکه تقابل این دو مربی در دو بازی اخیر پدیده و پرسپولیس با نتیجه تساوی 2 بر 2 همراه بوده است. پرسپولیس این بار باید در سرمای شدید مشهد (طبق پیش‌بینی هواشناسی) و شاید حتی زیر بارش برف به مصاف رقیب سرسخت خود برود. پدیده در این فصل اگر آمادگی فصل پیش خود را تاکنون نداشته اما هفته پیش با توقف تراکتورسازی در تبریز نشان داد در حال بازگشت به شرایط خوب خودش است. پیش‌بینی می‌شود پنجمین نبرد این دو تیم هم جالب باشد و هواداران مشهدی از تماشای آن در هوای سرد لذت ببرند.

قابل به ذکر است، این دیدار طبق برنامه سازمان لیگ پنجشنبه(18 آذرماه) بود، اما با توافق طرفین و تایید مسوولان به جمعه موکول شد.

پدیده مشهد در این بازی محمدحسین مرادمند را به دلیل سه کارته بودن در اختیار ندارد. تیم برانکو در این هفته محرومی ندارد اما لشگری از مصدومان را در اختیار دارد.

** تقابل هفته های گذشته:

تراکتورسازی 1 - 1 پدیده

پرسپولیس 1 - 0 ماشین سازی

** شرایط دو تیم در جدول لیگ برتر:

** تیم داوری: موعود بنیادی فر – سعید علی نژادیان – سعید قاسمی – رضا عادل / ناظر: ابراهیم میرزابیگی

** بهترین بازیکنان:

شهاب الدبن گردان با امتیاز 3.00 از پدیده

سیدجلال حسینی با امتیاز 2.58 از پرسپولیس

** بهترین گلزنان:

پدیده: --------

پرسپولیس: مهدی طارمی 5 گل/ وحید امیری 3 گل

** ترکیب احتمالی دو تیم:

پدیده مشهد: شهاب گردان، وارزدات هارویان، مهرداد کفشگری، ابوالحسن جعفری، محمدرضا ناصحی معین عباسیان، کریم احمدی، محمدرضا خرسندنیا، محسن یوسفی، حسین زامهران، یونس شاکری/ سرمربی: رضا مهاجری

پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، رامین رضائیان، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، پریاموف و مهدی طارمی/ سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

602/101

کد خبر: 710877

وب گردی

وب گردی