برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

مراسم باشکوه گرامی داشت روز دانشجو پیش از ظهر امروز به صورت متمرکز در دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود با حضور سرپرست واحد لنگرود و مسئولان شهرستان لنگرود برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در این مراسم ابتدا فیروزان سرپرست واحد لنگرود ضمن خیر مقدم به حضور گرم و صمیمی همه دانشجویان ، استادان، کارکنان دانشگاهها و مسئولان شهرستان ، این روز ارزشمند را که به‌ نام دانشجو ثبت شده به همه دانشجویان کشور خاصه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود تبریک گفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگروداظهار کرد:جایگاه و نقش دانشجو و دانشگاه در تولید علم و پیشرفت و توسعه کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مراسم جواد پور فرماندار شهرستان لنگرود طی سخنانی ضمن تبریک به دانشجویان و دانشگاهیان از مسئولان دانشگاه در جهت برنامه ریزی برگزاری جشن روز 16 آذر به عنوان روز دانشجو تشکرو اظهار کرد:اگر اصل حادثه و دلیل ثبت روز 16 آذر گفته نشود ، ممکن است به فراموشی سپرده شود که روز بزرگداشت دانشجو برای تکرار آن اتفاق است.

سیدرضا جوادپور اشاره کرد:کسانی که مخالف آزادی هستند لاجرم در مسیر استبداد هستند، دانشجو باید نسبت به نفوذ استکبار و امریکا در کشور حساس باشد.

وی افزود: روز دانشجو باید روز وحشتناک و ترسناک برای امریکا باشد نه روز شادمانی و خوشحالی آنان، در این روز باید حقایق گفته و مردم نسبت به اعمال استکبار بر علیه انقلاب آگاه شوند.

نماینده عالی دولت در لنگرود با اشاره به اینکه باید در مقابل زیاده روی استکبار ایستادگی و مقابله کنیم، تصریح کرد: باید فضای انتقاد و فعالیت قانونی گرایشات با دیدگاه های مختلف فراهم شود تا تشکل ها در راستای اهداف انقلاب و مقابله با نفوذ دشمن دیدگاه های خود را مطرح کنند.

جوادپور مبارزه انقلاب ایران با استکبار و امریکا را پایان ناپذیر اعلام کرد و گفت: باید به حدی قوی و مقتدر باشیم که کسی به فکر حمله و توهین به ملت ایران و انقلاب نباشد.

در ادامه این مراسم برنامه های مختلف طنز و شادی برای حاضران اجرا و در پایان مراسم از دانشجویان برتر علمی مقاطع مختلف تحصیلی و دانشجویان فعال در عرصه های فرهنگی با اهداء جوایزی تقدیر شد.

203/200

کد خبر: 710886

وب گردی

وب گردی