اولین جلسه از سلسه کارگاههای انتخاب درست، ازدواج درست

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد علوم دارویی کارگاه آموزشی « انتخاب درست، ازدواج درست» با حضور حجت الاسلام دهنوی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، امروز اولین جلسه از سلسله کارگاههای « انتخاب درست، ازدواج درست» به همت معاونت دانشجویی- فرهنگی واحد علوم دارویی با حضور حجت الاسلام دهنوی در سالن آمفی تئاتر دکتر شایورد برگزار شد.

لشگری رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد هدف از برگزاری این سلسله کارگاهها را آشنایی نسل جوان و به ویژه دانشجویان با عوامل و پارامترهای زمینه ساز ازدواج موفق بیان داشتند.

در این جلسه حجت الاسلام دهنوی با استفاده از آیات شریف قرآن و روایات دینی درباره مسائل روانشناختی، جامعه شناختی مربوط به انتخاب زوجین صحبت کرد و بصورت مفصل در خصوص همتایی فرهنگی، اعتقادی، مذهبی و خانواده زوجین به ایراد سخن پرداخت.

در انتهای این کارگاه که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود به سوالات دانشجویان توسط حجت الاسلام دهنوی پاسخ داده شد. لازم به ذکر است از برنامه های جانبی این جلسه می توان به برپایی نمایشگاه از آثار حجت الاسلام دهنوی مانند کتاب نسیم مهر و گلبرگ زندگی اشاره کرد.

این کارگاه با همکاری کانون فرهنگی« کندو » برگزار شد که از زحمات وهاب دانشجو مسئول این کانون و دانشجوی رشته داروسازی تشکر و قدردانی گردید.

کد خبر: 710894

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط