گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

به‌مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، مراسم گرامیداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ این مراسم با تلاش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار و با حضور معاون استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار ویژه‌ی سبزوار، نمایندگان شورای شهر، هیئت‌رئیسه‌ و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار همراه بود.
معاون استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار ویژه‌ی سبزوار در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت دانشجویان در عرصه‌های مختلف گفت: «احساس وظیفه‌ی دانشجویان و دانشگاهیان در سال‌های 92 و 94 سبب شد امروز مجلس و دولتی بر کشور حاکم شود که برای رفع مشکلات کشور تلاش می‌کند.
احمد برادران با بیان اینکه دانشجویان منشاء تحولات مهمی در مقاطع حساس علمی، سیاسی و فرهنگی کشور بوده‌اند افزود: مسئولان بایستی توجه ویژه‌ای به این قشر فعال که نقشی تعیین‌کننده در آینده‌ی کشور دارند داشته باشند.
وی افزود: پیشران توسعه‌ در هر کشوری، حوزه‌ی آموزش عالی آن است و در تقسیم‌بندی منابع انسانی، مالی و مادی، کشورهایی به رشد و توسعه‌ی پایدار رسیده‌اند که توجه بیشتری به حوزه‌ی آموزش و پرورش و آموزش عالی داشته‌اند.
فرماندار ویژه‌ی سبزوار با اشاره به وجود برخی مشکلات و کاستی‌ها در نظام آموزشی و علمی کشور گفت: «دانشجویان، نخبگان و استادان دانشگاه‌ها می‌توانند نقشی تعیین‌کننده در رفع مشکلات این حوزه داشته باشند.
برادران با تشریح گوشه‌ای از اقدامات دولت یازدهم از جمله امضای توافق‌نامه‌ی بین‌المللی هسته‌ای برجام با قدرت‌های بزرگ دنیا و بهبود موقعیت ایران در سطح منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران در موضوع برجام به‌دنبال کسب حقانیت و حفظ منافع ملت ایران در عرصه‌ی بین‌المللی بود که خوشبختانه با سیاست‌های درست دولت تدبیر و امید، این موضوع محقق شد.
سخنرانی مسئول انجمن اسلامی دانشجویان واحد سبزوار، قرائت پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار به‌مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، سخنرانی با موضوع بررسی جامعه‌شناسانه‌ی جنبش‌های دانشجویی در ایران از گذشته تاکنون، پخش نماهنگ، اجرای میان‌پرده‌ی طنز و اجرای موسیقی سنتی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

203/200

کد خبر: 710938

وب گردی

وب گردی