حمایت دانشگاه از فعالیت های تشکل های شناسنامه دار/ فعالیت های دانشجویی بستری مناسب برای افزایش بینش و بصیرت انقلابی

رئیس واحد بجنورد گفت: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان از تمامی تشکل های شناسنامه دار حمایت می کند و فعالیت های دانشجویی می تواند بستر مناسبی برای افزایش بینش و بصیرت انقلابی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، فیروزنیا، رئیس واحد بجنورد دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاحیه فعالیت انجمن اسلامی دانشجویان واحد بجنورد ضمن تبریک فرارسیدن روز دانشجو گفت: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان از تمامی تشکل های شناسنامه دار حمایت می کند و فعالیت های دانشجویی می تواند بستر مناسبی برای افزایش بینش و بصیرت انقلابی فراهم سازد.

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت دانشجویان در مسائل سیاسی گفت: قشر دانشجو که یقینا فرهیخته، پویا، سرزنده و شاداب هستند باید در زمینه مسائل سیاسی فعالیت داشته و پرسشگری داشته باشند.

فیروزنیا خاطرنشان کرد: تشکل ها باید با رعایت حرمت ها و اعتدال در چارچوب مقررات و رعایت خط قرمزها فعالیت های خود را انجام دهند و مطمئنا مسئولین دانشگاه نیز از این فعالیت ها حمایت خواهند کرد.

رئیس واحد بجنورد دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دعوت از صاحبنظران و اساتید برجسته کشوری صرفا بر عهده تشکل های اسلامی سیاسی اساتید و دانشجویان است اظهار کرد: مدیریت واحد دانشگاهی به صورت کاملا عادلانه از فعالیت تشکل های مختلف حمایت می کند و حضور رییس واحد در سخنرانی به منزله تایید مواضع سخنرانی و یا تشکل نیست.

وی ابراز امیدواری کرد: تشکل هایی که قصد فعالیت دارند در چارچوب مقررات درخواست خود را ارائه دهند تا پس از بررسی کمیته نظارت دانشگاه مجوز لازم برای فعالیت آن ها با رعایت ضوابط و مقررات دانشگاه صادر شود.

205/200

کد خبر: 710952

وب گردی

وب گردی