برگزاری کلاس های عکاسی  در دو سطح آماتور و پیشرفته در واحد شهر قدس

سالار محمدی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس قصد دارد در ترم بعد برنامه سراسری مسابقات، جشنواره و نشست اتاق فکر را برای تعدادی از دبیران برگزار کند.

سالار محمدی، دبیر کانون عکس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس به ایسکانیوز، گفت: این کانون برای اعضای خود با کمک دانشگاه کلاس های عکاسی را در دو سطح آماتور و پیشرفته برگزار کرده است. همچنین در آینده این کانون تصمیم دارد کلاس های آموزش فتوشاپ را برای اعضای خود برگزار کند.

وی افزود: کانون عکس دانشگاه شهر قدس تصمیم دارد مسابقه ای با موضوع شهدای مدافع حرم برگزار کند. این مسابقه ابتدا در سطح واحد شهرقدس برگزار می شود و سپس قصد داریم این مسابقه را در سطح دانشگاه های سراسر کشور ارائه دهیم.

او در ادامه اظهار داشت: در انجمن های دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت های خوبی صورت گرفته است که از میان آنها می توان به مسابقات داستان نویسی و مسابقه عکاسی با موضوع محیط زیست اشاره کرد.

محمدی درپایان، گفت: این واحد در ترم بعد برنامه سراسری مسابقات،جشنواره و نشست اتاق فکر برای تعدادی از دبیران را در دستور کار خود دارد. البته میزبانی نشست اتاق فکر دبیران بر عهده کانون عکاسی خواهد بود و از دبیران فعال در دانشگاه های دیگر برای شرکت در این نشست دعوت می شود.

504

کد خبر: 710972

وب گردی

وب گردی