جلسه دوره های کوتاه مدت با حضوردبیر شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما استان تهران

علیرضا آزادبر: اهتمام به برگزاری دوره های کوتاه مدت می تواند در راستای سیاست های سازمان سما باشد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا آزادبر دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران در جلسه با مسولین دوره های کوتاه مدت و روسای آموزشکده ها این مرکز ضمن با اهمیت خواندن دوره های کوتاه مدت گفت: ”از آنجایی که رسالت سازمان سما تربیت دانشجویان تکنسین و نگاه به آینده شغلی آنها ست ، لذا برگزاری موفق این دوره ها علاوه براینکه می تواند ما را به هدف مورد نظر برساند ، همچنین می تواند مشکلات مالی آموزشکده ها که ناشی از کمبود دانشجو می باشد را در بلند مدت حل کند."

رئیس مرکز فرهنگی وآموزشی سما تهران گفت: "با توجه به اهداف و منویات ریاست سازمان سما در خصوص دوره های کوتاه مدت ، سعی شده است در چارت نیروی انسانی این مرکز ، پستی با عنوان رئیس و یا مدیر دوره های کوتاه مدت در نظر گرفته شود".

علیرضا آزادبر با بیان اینکه همسو عمل کردن نیروها در یک راستا باعث به نتیجه رسیدن می شود گفت: ”آنچه در آموزشکده ها باعث میشود دوره های کوتاه مدت به سرانجام برسد تعامل شایسته بین مسولین دوره ها و ریاست آموزشکده ها می باشد".

مهرداد جبلی مدیر امور آموزشکده ها سما تهران گفت: "رسالت ما تربیت تکنسین است و دوره های کوتاه مدت اگر به درستی و هدفمند اجرا شود می تواند ما را در رسیدن به تحقق اهدافمان یاری رساند.وی درادامه اذعان داشت: "ما باید دانشجویان را به گونه ای تربیت کنیم که برای بازار کار مهیا باشند".

مدیر امور آموزشکده های سما تهران با بیان اینکه در انتخاب دوره ها باید دانشجویان نیز سهیم باشند گفت: "برای آنکه این دوره ها به درستی اجرا شود ، باید نظرات دانشجویان را در انتخاب نوع دوره ها و سایر مسائل مربوطه دخیل کرد تا نتیجه بهتری حاصل شود."

کارشناس امور پژوهش آموزشکده سما تهرانسر در این جلسه گفت : "با توجه به توانمندی دانشجویان در برخی رشته ها ، و به منظورتشویق آنان ، سعی می شود در زمینه برگزاری این دوره ها از آنان کمک گرفته شود".

زمانی همچنین ادامه داد: "آموزشکده سما تهرانسر این توانایی و امکانات را در جهت برگزاری دوره برای سایر ارگانها نیز دارد".

سعید کریمی مدیر پژوهش آموزشکده سما کن نیز با بیان اینکه باید دوره ها را بدرستی اجرا کنیم تا اثر خوبی داشته باشد گفت : برای اجرای هرچه بهتر دوره ها سعی می شود از اساتید خبره و توانمند بهره ببریم.

مهدی فرشباف مسئول کارگروه دوره های کوتاه مدت و از اعضای هیات علمی آموزشکده کن گفت: انچه باعث شده است کارگروه دوره های کوتاه مدت بتواند گام های موثری بردارد منسجم عمل کردن این کارگروه است.

201

کد خبر: 710979

وب گردی

وب گردی