با آپدیت جدید تلگرام، به حساب اینستاگرام، توییتر و جی میل خود متصل باشید

پیام رسان تلگرام امروز به روز رسانی شده و قابلیت های بسیار قابل توجهی را در اختیار دارندگان این اپلیکیشن قرار می دهد. آپدیت جدید تلگرام، تغییرات مهمی به همراه دارد که برخی از آنها، تنها در دسترس کاربران اندرویدی هستند.

به گزارش ایسکانیوز؛ بیشاز هر چیز، کاربران حالا می توانند چت های مهم خود را در بالای لیست مکالمات پین کنند تا هیچوقت پیام های جدید خود را از دست ندهند.این قابلیت، هم برای چت های کاری و هم چت های خصوصی کاربرد زیادی دارد و برای استفاده از آن کافی است انگشت خود را برای مدتی روی تب چت نگه داشته و سپس گزینه Pin را انتخاب کنید.

علاوه بر این، از این پس به کمک سرویس تحت وب IFTTT، امکان لینک کردن اکانت تلگرام با با بیش از 360 سرویس دیگر، از جمله توییتر، اینستاگرام، اسپاتیفای و جیمیل مهیا شده و برای راه اندازی آن کافی است بات @IFTTT را به گروه ها و مکالمات خود بیفزایید.

قابلیت های دیگری که به تازگی به تلگرام اضافه شده اند، شاید به اندازه ویژگی های ذکر شده در بالا مهم نباشند، اما مسلماً تغییراتی ارزشمند به شمار می روند. به عنوان مثال، از این پس امکان چرخاندن تصاویر با هر درجه ای در ادیتور تصاویر مهیا گشته و ضمناً می توان به تماشای محتویات ویدیویی یوتوب و Vimeo در حالت تصویر-در-تصویر نشست.

در نهایت، امکان ارسال پیام های گروه ها و چت های کلاد به Secret Chat ها نیز مهیا شده است که می تواند برای برخی از کاربران کاربردی باشد. آپدیت نسخه 3.15 این اپلیکیشن در حال حاضر از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دریافت است.

منبع: دیجیاتو

203/200

کد خبر: 711006

وب گردی

وب گردی