«خورشید مهر» آغازگر نمایش های رادیویی در هفته جدید

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو، روی آنتن شبکه های رادیویی خواهد رفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اخبار رسیده، شبکه رادیویی فرهنگ با پخش نمایش «خورشید مهر» به استقبال هفته جدید می رود.

این سریال رادیویی به نویسندگی محمد محودی داستان زندگی حضرت خدیجه (س) است که به تهیه‌کنندگی بابک صفی‌خانی و کارگردانی محمد پورحسن تولید شده است.

رحمان باقریان، فریبا متخصص، ماندانا اصلانی، محمد یگانه، عباس توفیقی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو نیز در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال نمایشی رادیویی به گویندگی احمد گنجی، صدابرداری رضا طاهری، افکتور محمدرضا قبادی فر از شنبه ساعت ۱۳ روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

رادیو تهران

رادیو تهران نیز سریال رادیویی «دژ ایمان» را به نویسندگی بابک صفی خانی روی آنتن می برد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: بین اسقف مسیحیان و پیامبر اکرم (ص) مناظره ای روی می دهد و مقرر می شود فردای آن روز مباهله کنند. روز مباهله فرا می رسد، وقتی مسیحیان می بینند پیامبر (ص) با عزیزترین خویشان خود آمده است تسلیم می شوند و به دین اسلام روی می آورند.

حمید منوچهری، مریم باقری، مریم جلینی، کامیار محبی، رضا آقاشریفیان، داوود حیدری، فرهاد قائمی مهدوی، امین قاضی، احمد شمس آصف و شیما سادات مفاخریان در این نمایش رادیویی به ایفای نقش پرداخته اند.

«دژ ایمان» به تهیه کنندگی فاطمه دشتی، گویندگی احمد گنجی، صدابرداری مهشید محمدملکی و افکت محمدرضا قبادی فر، هر روز ساعت ۱:۳۰ از رادیو تهران پخش می شود.

رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت این هفته سریال رادیویی «دو چشم بی سوی آهو» را به نویسندگی زهرا کولیوند و کارگردانی صدر الدین شجره روی آنتن می برد که بر اساس زندگی پروفسور محمد قلی شمس پدر چشم پزشکی ایران است.

«دو چشم بی سوی آهو» با هنرمندی پری امیر حمزه، رضا عمرانی، مهرداد مهماندوست، ایوب آقاخانی، فریبا متخصص، علی زرینی، شمسی صادقی، نازنین مهیمنی، سعیده فرضی، سیما خوش چشم، قربان نجفی، فریدون محرابی، مهدی نمینی مقدم، امیر عباس توفیقی، شهریار حمزیان، محسن بهرامی، اکبر ملایی، محمدرضا علی، مروارید کریم پور، شیما جان قربان و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این نمایش به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، صدابرداری علی حاجی نوروزی، گویندگی مهرداد عشقیان و افکت محمدرضا قبادی فر، از روز شنبه ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو سلامت پخش می شود.

رادیو ورزش

رادیو ورزش هم از روز شنبه، نمایش رادیویی «زمین فوتبال» را روی آنتن می برد. این نمایش ماجرای یک تیم فوتبال جوانان را روایت می کند و زهرا کولیوند نویسنده آن است.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون محسن بهرامی، مجتبی طباطبایی، مهدی نمینی مقدم، سلمان خطی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند. «زمین فوتبال» به تهیه کنندگی مهتاب امینی، صدابرداری رضا طاهری و افکت نرگس موسی پور ساعت ۱۳:۰۰ هر روز روی آنتن رادیو ورزش می رود.

رادیو ایران

در رادیو ایران هم نمایش «تا آخرین نفس» به نویسندگی علی عباسی و کارگردانی حمید منوچهری پخش می شود.

این نمایش را علی عباسی نوشته و ماجرای یک سوارکار با تجربه است که هنرمندانی چون احمد گنجی، صفا آقاجانی، شیما جان قربان، مهدی طهماسبی و تعداد دیگری از بازیگران در آن به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش به تهیه کنندگی شهلا نیساری ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

502

کد خبر: 711021

وب گردی

وب گردی