‎تجلیل ستاد اقامه نماز از دانشگاه آزاد اسلامی/تصویر

رئیس ستاد اقامه نماز کشور به دلیل عملکرد مطلوب در حوزه اقامه نماز از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ متن این تقدیرنامه که در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز به دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از این دانشگاه تقدیر شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب دکتر حمید میرزاده

رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی

با سلام تحیات

توفیق خدمتگزاری به نماز،نور چشم پیامبر اکرم(ص) بالاترین هدیه اللهی است. پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می کنید، بزرگترین پس انداز و حمایت و لطفی که در سایه نماز دریافت می کنید؛بهترین بیمه هاست.

با توجه به گزارش هیات ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز، عملکرد آن دستگاه در سال 1394 به دلیل شناسایی و بهره گیری مناسب از امکانات و ظرفیت های علمی و پژوهشی دستگاه در جهت انجام پژوهش های کاربردی با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد و بهره گیری از ظرفیت کانون های جرعه نوربرای ترویج امر نماز، احداث مساجد مناسب دربسیاری از واحد های دانشگاهی شایسته تقدیر می باشد، لذا بدین وسیله از تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان از باب (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخاق) صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

امیداست تلاش های خالصانه شما همراه با سلامتی و سعادتمندی موردپذیرش درگاه خداوند متعال قرار گیرد.

محسن قرائتی

رییس ستاد اقامه نماز کشور

گفتنی است بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز با قرائت پیام مقام معظم رهبری و با حضور رئیس قوه قضاییه و رئیس ستاد اقامه نماز صبح امروز در کرج برگزارشد

203/200

کد خبر: 711047

وب گردی

وب گردی