سومین یادواره شهدای دانشجو در واحد رودان برگزار شد

سومین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان رودان بمناسبت 16 آذر با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان رودان و جمعی از مسئولین در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان برگزارشد.

به گزارش ایسکانیوز؛ حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد، امام جمعه رودان در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد:امام عسکری (ع)دوران سختی را در زندان ها به سر برد و رنج های زیادی را کشید و باید دانشجویان شناخت کامل را از این بزرگوار داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به روز دانشجو افزود:روز ۱۶ آذر روزی نسیت که دانشجویان دریک جا جمع شوند و فقط جشن بگیرند بلکه در این روز باید بصیرت خودشان را بالاببرند و بدانند که دانشجو چه وظیفه ای دارد .

امام جمعه رودان تصریح کرد: روز ۱۶آذر روز پیام سیاسی است،روز مقاومت و مبارزه با دشمن و استکبار جهانی است و روز ایثار و از خود گذشتگی است در این روز این پیام را می رساند که دانشجو بیدار باش و خودت را در مقابل توطئه های دشمن آماده کن .

سید مهدی تاج زاد در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد:دانشجو باید درس بخواند ، متدین و اخلاق مدار و انقلابی باشد و این یادواره هایی که عزیزان دانشجو برگزار می کنند یعنی اینکه به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد دارند .

در پایان این مراسم از خانواده های شهیدان دانشجو شهید لطفی زاده و شهید حیدری تجلیل شد.

200

کد خبر: 711123

وب گردی

وب گردی