فرماندار ویژه شهرستان ری : بعضی از کمپ‌های ترک اعتیاد تعطیل می‌شوند

معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری با تاکید بر لزوم اهتمام بیشتر مسئولان درباره حل معضلات اجتماعی گفت: این معضلات به شکل نرم و نامحسوس زیرساخت‌های کشور را هدف قرار می‌دهد و از بین می‌برد.

به گزارش ایسکانیوز، هدایت الله جمالی پور در این باره گفت: مسوولان می توانند با هزینه ای کم و با توجه به شرایط موجود در جامعه مشکلات و معضلات اجتماعی را مدیریت و برطرف کنند. باید به این نکته توجه داشت که معضلات اجتماعی زیرساخت های کشور را هدف قرار می دهند و لذا نیاز است که با جدیت و دقت بیشتری پیگیری شوند.

وی افزود: با تلاش و همت، مدیریت و برنامه ریزی صحیح می توان شرایط و فضای قابل قبولی را در موضوعات اجتماعی بوجود آورد.


جمالی‌پور در ادامه با اشاره به وضعیت کمپ‌های فعال در شهرستان افزود: کمپ‌ها باید دارای شکل و سیاق کلینیک درمانی بوده و مسوولیت آنها در اختیار پزشک متخصص به‌همراه مددجوی اجتماعی باشد. فردی که زمانی بزهکار اجتماعی بوده است نمی‌تواند به تنهایی عهده دار کمپ باشد و آموزش های لازم و مربوطه را به بیماران و معتادان بدهد بلکه یک پزشک متخصص و متبحر باید مدیریت آنرا بر عهده داشته باشد.

وی با بیان اینکه کمپ‌ها باید دارای کلیه امکانات درمانی و بهداشتی باشند، تصریح کرد: کمپهای فعال در شهرستان ری باید تحول جدی در شیوه مدیریت خود از لحاظ درمان، تامین امکانات و امنیت انجام دهند و کمپ‌هایی که دارای مشکلات رسیدگی به بیماران خود باشند تعطیل خواهند شد.

اتمام سرشماری عمومی نفوس و مسکن با همکاری مردم و تلاش آمارگیران

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان ری به صورت اینترنتی و حضوری با همکاری مردم و تلاش آمارگیران به پایان رسید تا نتایج آن زمینه ساز توسعه کشور باشد.


وی با تشکر از مشارکت مردم و به ویژه خانوارهایی که در سامانه اینترنتی مرکز آمار شرکت کرده اند، گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن با همت دولت آغاز شد و با همکاری مردم و تلاش آمارگیران و کارشناسان پیش رفت. با توجه به اهمیت سرشماری در برنامه ریزی توسعه‌ای و شهری، این طرح می تواند باعث مدیریت بهتر و مؤثرتر در دولت باشد و بتوانیم با برنامه ریزی درست خدمات بهتری به مردم ارائه بدهیم.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: در شهرستان ری همانند تمام اقصی نقاط کشور سرشماری اینترنتی و حضوری با همکاری مؤثر مردم در زمان تعیین شده انجام شد. با مشارکت مردم و تلاش و پشتکار عوامل اجرایی سرشماری تقریباً تمام خانوارها انجام شد و میزان خانوارهای غایب کمتر از 3 درصد گزارش شده است.

جمالی پور با بیان اینکه 4ستاد در شهرستان ری مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: معاونان فنی و کارشناسان در مرکز ستادهای شهرستان در حال جمع بندی آمار ثبت شده هستند تا اطلاعات دقیق خود را ارئه بدهند.

منبع:ایسنا

701

کد خبر: 711147

وب گردی

وب گردی