کارگزاران تجاری ارائه دهنده خدمات دانش بنیان حمایت می شوند

کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از کارگزاران تجاری فعال در امور دانش بنیان حمایت می کند.

به گزارش ایسکانیوز، احمد گودرزی، مسئول روابط امور کارگزاران کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: قرار است اولین نمایشگاه بین المللی کارگزاران تجاری (بروکر ۲۰۱۶) در پایان آذرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود.

به گفته وی، کارگزاران تجاری می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از کارگزارانی که در راستای تولید محصولات دانش بنیان هستند برای شرکت در این نمایشگاه حمایت هایی را مد نظر قرار داده است.

مسئول روابط امور کارگزارن کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: این حمایت ها بدین صورت است که ۵۰ درصد هزینه برای حضور کارگزاران در نمایشگاه از سوی کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی پرداخت می شود.

وی عنوان کرد: کارگزاران تجاری که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همکاری می کنند و به شرکت های دانش بنیان خدمات ارائه می کنند می توانند از این حمایت برخوردار شوند.

گودرزی خاطر نشان کرد: حمایت از این کارگزاران می تواند خدمات گمرکی، خدمات تحقیقات بازار، خدمات ارائه مجوز استانداردهای حقوقی و .... باشد.در حال حاضر ۶۰ کارگزار تجاری با معاونت علمی برای ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان همکاری می کند.

وی با اشاره به دلیل حمایت از کارگزاران تجاری برای شرکت در نمایشگاه گفت: حمایت از کارگزاران می تواند در توانمند سازی شرکت ها موثر واقع شود؛ در واقع توانمند سازی شرکت ها باعث سوددهی شرکت های دانش بنیان خواهد شد.

به گفته گودرزی، اولین نمایشگاه بین المللی کارگزاران تجاری (بروکر ۲۰۱۶) از ۲۵ تا ۲۸ اذرماه توسط انجمن صنفی شرکت های خدمات تجاری سازی و وزارت صنعت در نمایشگاه بین المللی تهران بر گزار می شود.

منبع: مهر

205/200

کد خبر: 711319

وب گردی

وب گردی