« پروژه » و « بستنی » نقد می شود

سینما تک فرهنگسرای نیاوران در ادامه بررسی آثار ارزشمند سینمای ایران وجهان شنبه 20 آذرماه ساعت 19 دو فیلم کوتاه به نام «پروژه» ساخته سعید رستمی و«بستنی» ساخته محمد لطفی آذر را در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران پخش و تحلیل می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، اولین اکران فیلم مستند کوتاه تازه ساخته شده سعید رستمی، به نام "پروژه " درسینما تک نیاوران صورت می گیرد .

این فیلم درمورد نوجوانی است که تلاش می کند تا دوست بزهکارش را از زندان آزاد کند و رضایت شاکی را بگیرد .

سعید رستمی کارگردان این فیلم فارغ التحصیل دانشگاه هنر تهران می باشد و فیلم داستانی "همه چیز درباره مردها"، "بی تفاوتی " و مستند "یک خاطره برای همیشه " را در کارنامه هنری خود دارد .

فیلم مستند کوتاه "بستنی "ساخته محمد لطفیآذر نیز در سینما تک نیاوران نقد و تحلیل می شود.

فیلم"بستنی"یک فیلم اجتماعی، مربوط به کودکان کار می باشد ،دراین فیلم به آسیب هایی که درمورد مسائل کوچک، کودکان کارمی بینند و این آسیبها آثار خودش را زمانی که این کودکان وارد اجتماع می شوند،خودش را نشان میدهد می پردازد .

محمد لطفی آذر فارغ تحصیل کارشناسی ارشد حقوق بین الملل است. این کارگردان از سال 83 فعالیت خود را در سازمان های دفاع از کودکان کار آغاز کرده است.

قابل ذکر است نقد و بررسی فیلم پروژه و بستنی درسینما تک نیاوران به عهده علی بنی هاشمی، فارغ التحصیل رشته تئاتر، فعال اجتماعی وحقوق کودکان کار خواهد بود .

سینما تک نیاوران، برنامه‏ ای است با هدف معرفی فیلم‏ های مهم اما کمتر دیده‏ شده تاریخ سینما. علاقمندان به حوزه فیلم و سینما برای رزرو و عضویت می توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

502500

کد خبر: 711343

وب گردی

وب گردی