عصار پس از شش سال روی صحنه می رود

علیرضا عصار؛ خواننده موسیقی پاپ؛ پس از شش سال دوری، بار دیگر در تهران و در حضور دوستدارانش روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز بنابر اخبار رسیده، علیرضا عصار که آخرین کنسرت خود را در سال ۸۹ در سالن وزارت کشور روی صحنه برده، در تاریخ ۷ و ۸ بهمن ماه در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت.

عصار در این کنسرت با گلچینی از آثار پرمخاطبی که در سالهای گذشته مورد توجه دوستدارانش قرار گرفته به همراه چند قطعه جدید که تا بحال منتشر نشده‌اند، به اجرای برنامه خواهد پرداخت. گفته می‌شود این قطعات جدید به زودی در قالب یک آلبوم با صدای عصار روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

رهبری ارکستر عصار در کنسرت ۷ و ۸ بهمن ماه را «پویا نیک‌پور» برعهده دارد و نوازنده‌هایی چون: «همایون نصیری، آرش پژند مقدم، دارا دارایی و...» اعضای گروه نوازنده‌‌های این کنسرت را تشکیل می‌دهند.

علیرضا عصار در سالهای گذشته آلبو‌م‌های: «کوچ عاشقانه، حال من بی تو، عشق الهی، ای عاشقان، مولای عشق، نهان مکن (با حضور شهرداد روحانی)، بازی عوض شده و محتسب» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده و کنسرت‌های فراوانی را نیز روی صحنه برده است.

این اجرا در حالی قرار است بهمن ماه در تهران روی صحنه برود که گفته می‌شود «علیرضا عصار» به زودی یک تک قطعه جدید و یک موزیک ویدئو را منتشر خواهد کرد.

این کنسرت به همت موسسه «آوای هنر» و به تهیه‌کنندگی «محمد جلیل‌پور» برگزار و بلیت‌فروشی این برنامه نیز به زودی از طریق سامانه ۸۴۲۰۰ آغاز می‌شود.

502

کد خبر: 711466

وب گردی

وب گردی