341 کیلو تریاک در خودروی حمل اثاثیه منزل

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از کشف 341 کیلو تریاک از خودروی حمل اثاثیه منزل و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع مواد مخدر از محور " خاش به ایرانشهر" را دارند، شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران با انجام تحقیقات گسترده و گشت زنی های هدفمند به یک خودروی حمل اثاثیه منزل در یکی از محورهای ورودی مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

جلیلیان با بیان اینکه پس از توقف خودرو راننده با بی توجهی به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران خودرو را متوقف و یکی نفر را در این رابطه دستگیر کردند، بیان داشت: در بازرسی دقیق از این این کامیون، 341 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در کف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دیگر قاچاقچیان ادامه دارد، گفت: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

703

کد خبر: 711494

وب گردی

وب گردی