کشف 150 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 150 کیلوگرم تریاک در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این زمینه متلاشی شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر انتقال چند محموله مواد مخدر از استان های شرقی کشور به استان کرمانشاه، موضوع در دست بررسی پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تلاش مجدانه عوامل انتظامی، مسیر تردد محموله های موادمخدر شناسایی و با کنترل محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی، سرانجام طی عملیاتی منسجم، سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این زمینه متلاشی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه تاکنون شش نفر از اعضای این باندها دستگیر شده اند، گفت: متهمان پیش از این چندین بار به جرم تهیه، توزیع و فروش موادمخدر دستگیر شده بودند، همچنین تلاش همکاران انتظامی جهت دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.

سردار امان اللهی ادامه داد: در بازرسی از خودوری قاچاقچیان، 100 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون و 50 کیلوگرم دیگر نیز از دو دستگاه خودروی سواری کشف و خودروهای مذکور نیز به پارکینگ منتقل شد.

افزایش 36 درصدی کشفیات مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان در ادامه به افزایش 36 درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره داشت و افزود: بیش از یک تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر در این مدت کشف شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور بیش از پنج هزار قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: در این مدت بالغ بر یک هزار طرح مبارزه با موادمخدر در نقاط آلوده و جرم خیز سطح استان اجرا و 34 باند فعال در این زمینه نیز متلاشی شده است.

سردار امان اللهی از همکاری به موقع و شایسته مردم تقدیر و تشکر کرد و گفت: اطلاعات مردمی در کشفیات موادمخدر و سایر جرایم نقش بسزایی داشته است و انتظار داریم جهت تداوم نظم و امنیت و ایجاد فضایی ناامن برای مجرمان، به همراهی خود با نیروی انتظامی ادامه دهند.

703

کد خبر: 711509

وب گردی

وب گردی