مقام برتری واحد رودهن درمسابقات بزرگ سازه های ماکارونی دانشجویان افغانستانی

سومین دوره مسابقات بزرگ سازه ماکارونی ویژه دانش آموزان و دانشجویان افغانستانی سراسر ایران در دانشگاه آزاداسلامی رودهن پس از دو روز رقابت به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسکانیوز؛ مسابقات بزرگ سازه ماکارونی که روز پنج شنبه 18آذر آغاز به کار کرد، عصر روز جمعه 19 آذربا حضور شخصیتهای فرهنگی، اجتماعی و جمع کثیری از دانشجویان به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات به همت گروه متد افغانستان و به میزبانی کانون تشکل های بین المللی دانشجویی در دانشگاه ازاد اسلامی رودهن برگزار شده بود که 250 شرکت کننده در قالب 36 تیم به رقابت پرداختند که 26 تیم از این تعداد در بخش دانشجویی و 10 تیم دانش آموزی به رقابت پرداختند.

سرپرست کمیته داوری سید نور محمد سعادت با اشاره به توانمندی های دانشجویان افغانستانی اظهار داشت: این دانشجویان از استعداد و پشتکار بالایی برخوردار هستند و اگر تلاششان را همین گونه ادامه دهند در آینده شاهد رکوردهای بالاتری نیز خواهیم بود.

دبیر برگزاری این مسابقه درخصوص هدف برگزاری این مسابقات اظهار داشت: هدف ما ایجاد یک فضای رقابتی برای تشویق دانشجویان مهاجر مقیم ایران و همچنین ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان است.

وی افزود :در این مسابقات 36 تیم دانشجویی و دانش آموزی با گرایش راندمانی به رقابت پرداختند.

ابراهیم اخلاقی مسئول کانون دانشجویان بین المللی افغانسانی واحد رودهن گفت: در پایان مسابقات تیم وسیمنستر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با سرپرستی علی حبدری با راندمان 695 مقام اول و تیم آرایانا دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با سرپرستی امیر عباس حسینی با راندمانم668 مقام دوم و تیمantbridge دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با راندمان 617 مقام سوم را کسب کردند.

203/200

کد خبر: 711537

وب گردی

وب گردی