اعلام آمادگی و حمایت خیرین و معتمدین جهت توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان

جمعی از خیرین و معتمدین روستای سفیدکمر بخش صوفیان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان ضمن تبریک انتصاب ریاست جدید دانشگاه ، آمادگی کامل خود را در راستای حمایت های مادی و معنوی از واحد صوفیان اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه رئیس واحد صوفیان با تشکر از خیرین و ریش سفیدان سفیدکمر با اشاره به تاریخچه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه را ثمره تدبیر و همت بلند آیت الله هاشمی رفسنجانی و حمایت همه جانبه حضرت امام خمینی (ره)دانست.

جعفر رحمانی کهنموئی گفت: «در چند سال اخیر با مدیریت جهادگونه و علمی آقای دکتر میرزاده ، ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت های بی دریغ آقای انگجی ، دبیر هیئت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، شاهد رشد و بالندگی واحدهای دانشگاهی استان هستیم.

وی با تشکر از حضور فعال و پیگیر خیرین ، معتمدین و موسسین واحد صوفیان ، به تبیین وضعیت آموزشی، عمرانی ، پژوهشی و مالی واحد صوفیان پرداخته و در راستای حل مشکلات عدیده آن ، مساعدت بیش از پیش مسئولین محترم شهر صوفیان و شهرستان شبستر را خواستار شد.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام حسن پرستاری رئیس شورای حل اختلاف شعبه یک صوفیان با اشاره به موقعیت ممتاز واحد صوفیان و پتانسیل بالای این دانشگاه در راستای تبدیل شدن به دانشگاه برتر در منطقه ، حمایت همه جانبه خود و خیرین، معتمدین محلی و موسسین این واحد دانشگاهی را اعلام و از اقدامات اولیه و عزم جدی دکتر رحمانی در خصوص حل مشکلات واحد صوفیان تقدیر و تشکر نمودند.

205/200

کد خبر: 711565

وب گردی

وب گردی