کنفرانس ملی برق و کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد

با حضور صاحبنظران صنعت و دانشگاه‌های سراسر کشور سومین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر و به منظور افزایش آگاهی متخصصان این رشته در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.

به گزارش‌ ایسکانیوز،دبیر اجرایی سومین کنفرانس‌ملی برق و کامپیوتر دانشگاه آزاداسلامی‌ کاشان، هوشمندسازی برق و کامپیوتر و افزایش آگاهی متخصصان در این رشته را از مهمترین اهداف این کنفرانس برشمرد و گفت: امیدواریم با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی برق وکامپیوتر شرکت کنندگان در این کنفرانس بتوانند با استفاده از آخرین دستاوردهای روز دنیا در جهت بهره‌برداری و تحلیل دستگاه‌های هوشمند دراین رشته برخوردار شوند.

سعید جوادی سیستم های هوشمند و شبکه‌های توزیع ، ایجاد یک محفل علمی برجسته وموقعیتی جهت تبادل علمی، فنی و ارائه آخرین یافته های علمی و پژوهشی توسط دانشگاهیان صنعتگران سازمانها در زمینه های برق کامپیوتر، مهندسی پزشکی، مکاترونیک، انرژی و ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه را ازمهمترین محور های این کنفرانس عنوان کرد و تصریح کرد: دراین کنفرانس از مدیران صنعت برق درخواست کرده ایم درجهت ارتباط با صنعت دراین کنفرانس شرکت کنند .

جوادی ازامضاء تفاهم نامه ای با سیبیلکا جهت اطلاع رسانی به جامعه علمی و فنی کشورونمایه شدن شدن مقالات علمی پذیرش شده به عنوان حامی علمی این کنفرانس خبرداد.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی کاشان همجنین از پذیرفته شدن 130 مقاله از بین 200 مقاله پذیرش شده دراین کنفرانس خبرداد و گفت : عنوان مقالات ارائه شده به این کنفرانس درزمینه ایده های جدید درهوشمند سازی و بهینه سازی برق وکامپیوتر وسیستم های توزیعی می باشد.

مهدی اسماعیلی دبیرعلمی این کنفرانس نیزبا اشاره به اینکه بالغ بر 60 درصد مقالات پذیرش شده از دانشگاههای آزاد اسلامی خوراسگان ، نجف آباد ، نراق و دانشگاههای دولتی کاشان ، قم و اصفهان و 40 درصد دیگر مقالات ازدانشگاههای اردبیل ، تبریزو دیگر استانهای کشورمی باشد گفت : با بهره مندی ازتجربیات سه دوره قبلی ، چهارمین دوره این کنفرانس به صورت بین المللی با حضوردانشجویان و دانشگاهیان ترکیه ، مالزی ، کره ، سنگاپور و کشورهایی که ارتباط نزدیک با کشورمان دارند برگزارخواهد شد.

شایان ذکر است؛ در این کنفرانس "تاکی" عضو یکی ازسازمانهای بزرگ مخابراتی دنیا در زمینه تکنلوژی ای بی جی که هنوزدر خیلی از کشورهای اروپایی ، امریکا ، ژاپن و کره هم راه نیافته اند و درحال حاضر پژوهش هایی را به منظور ارتقاء فورجی به فای بی جی در دستور کار دارند مطالبی را ارائه کردند .

برپایی نمایشگاهی با حضور شرکت های فعال در زمینه‌های مرتبط با محورها و اهداف همایش به منظور ارائه توانمندی ها، محصولات و خدمات در این حوزه و نیز برگزاری کارگاه‌های علمی و تخصصی از برنامه های جنبی این کنفرانس بود.

205/200

کد خبر: 711578

وب گردی

وب گردی