برگزاری کارگاه‌ ایده‌پردازی اقتصادی در فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دامغان

کارگاه آموزش و توانمندسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با موضوع ایده‌پردازی‌های نوین اقتصادی در فعالیت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تاکید به ایجاد زمینه‌های درآمدزایی غیرشهریه‌ای گفت:شورای اقتصادی، مجوز فعالیت تا سقف دو میلیارد ریال اعتبار برای هزینه‌کرد در طرح‌های اقتصادی را صادر نموده و تمامی همکاران می‌توانند طرح‌های خود را همراه با توجیه اقتصادی ارسال کنند.

مهندس مهدی لشگری با توجه به دیدگاه‌های دکتر میرزاده در موضوع شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: حرکت با محوریت اقتصاد پویا و متکی به دانش، نیازمند آموزش تخصصی است و در این جلسه بخشی از اصول اقتصادی در فعالیت‌های دانش‌بنیان با عنوان ایده‌پردازی، تدریس می‌شود که در پایان دوره انتظار داریم کارمندان بتوانند وابسته به تجارب و تفکری که از آن برخوردارند؛ با پیشنهادهای کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی را از تکیه‌ی کامل به شهریه دانشجویی خارج کنند.

مدرس این دوره آموزشی با تدریس سرفصل‌های تعیین‌شده، خاطرنشان کرد: باید تا 80% همکاران در ایده‌پردازی اقتصادی توانمند و پویا شوند و در مقابل حضور و بروز اتوماسیون‌های اداری و کاهش نیروی کار، تلاش کنند تا قدرت تفکر خود را جایگزین کارهای معمول سازند و از این رهگذر به سمت تولید بومی حرکت کنند.

مهندس لشگری اقدامات حوزه اداری مالی را در فعالیت‌های مربوط به اقتصاد دانش‌بنیان در واحد دامغان مطرح کرد و گفت: برابر با تصمیمات شورای مالی و اداری و شورای اقتصادی واحد، کارگاه آموزش ایده‌پردازی برای استادان هم به شکل تفکیکی برگزار می‌شود تا سرفصل‌های مربوط به ایده‌پردازی اقتصادی از ناحیه طرح‌های تحقیقاتی، تدریس شود.

لشگری افزود: همکاران می‌توانند مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی مربوط به اقتصاد دانش‌بنیان را که به آنها احساس نیاز می‌شود، پیشنهاد دهند.

وی اظهار کرد: واحد توانایی اجرا دوره‌های آموزشی برون‌دانشگاهی با حضور قشرهای متفاوت جامعه را دارد که همکاران می‌توانند با پیشنهاد دوره و معرفی گروه مخاطب، همکاری کنند.

200/202

کد خبر: 711632

وب گردی

وب گردی