گردهمایی دختران بسیجی  شهرستان شاهرود در دانشگاه آزاد اسلامی

در همایشی که با عنوان ما زنده‌ایم و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد دختران دانشجوی بسیجی گردهم آمدند.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود در این‌که به میزبانی حوزه بسیج دانشجویی شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان دختر بسیجی در قالب سرگروه‌های صالحین و شورای بسیج دانشجویی حوزه و پایگاه‌های خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان شاهرود برگزار شد، مریم کاتب از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همرزم سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تمام استکبار جهانی علیه ایران متحد شده بودند، گفت: فقط ایمان و عقیده رزمندگان به خداوند تبارک‌وتعالی بود که توانست ایران در مقابل این‌همه ظلم پیروز و سربلند کند.

کاتب افزود: شهدای زن ما مظلوم در دفاع مقدس بودند و امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت که این بانوان رشید به ما آموختند را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: در جنگ امروز ما که تهاجم گسترده نامرئی دشمنان را در قالب هجمه شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه هستیم باید همان ایمان و عقیده را داشته باشیم تا در این جنگ نیز موفق و سربلند بیرون آییم.

همرزم سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان بابیان اینکه شما دختران دانشجو آینده‌ساز کشور و جامعه و مادران فردای این انقلاب هستید گفت: باید به بصیرت و معرفت مجهز شوید و در کنار کسب علم و دانش بر بصیرت و معنویت خود بیفزایید تا بتوانید آینده این انقلاب را در راستای اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا بنیان گذارید.

در حاشیه این مراسم فریبا ابوحمزه مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: این همایش باهدف احیاء هویت دینی و در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و فرهنگ ملی کشور و به‌منظور تقویت شجاعت، عفت، ایثار، ازخودگذشتگی و احساس مسئولیت در بین دختران جوان، ترویج و نشر فرهنگ و تفکر بسیجی و ارتقاء سطح آگاهی دختران جوان نسبت به جایگاه و مسئولیت زن مسلمان برگزار شد.

کد خبر: 711694

وب گردی

وب گردی