دیدار تشکل های دانشجویی با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

جلسه نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی کشور با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان مبنی بر دیدار و حضور مسئولان کشور در بین دانشجویان انجام شد نمایندگان تشکل های دانشجویی به گفت و گوی آزاد و پرسش و پاسخ با دکتر مخبر پرداختند.

در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید، عرب از جامعه اسلامی دانشجویان، مظاهری از اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، قائد شرف از دفتر تحکیم وحدت و رئیسی و سردارآبادی از جنبش عدالت خواه دانشجویی به نمایندگی از تشکل های حاضر سخنرانی کردند.

داشتن پیوست فرهنگی برای کلیه طرحهای بنیاد برکت بویژه مدارس بنیاد و استمرار توجه به این مدارس ، ضرورت توجه به موسسات دانش بنیان ، ضرورت توجه بیشتر به مقوله اطلاع رسانی و افکار عمومی، استفاده از نیروها و مدیران جوان، مومن و انقلابی ، ضرورت هدفگذاری مهاجرت معکوس در مناطق محروم ، اهمیت هم افزایی نهادهای خدمت کننده در حوزه مناطق محروم و مستضعفین، اهمیت مجموعه های مردمی و دانشجویی در کمک به محرومین از جمله محورهای مهم سخنان دانشجویان در این دیدار بود.

همچنین دانشجویان درخواست هایی چون خدمت رسانی هولدینگ ساختمانی در مناطق جنوب شهری بجای شمال شهر ، اهمیت پیگیری اقتصاد مقاومتی توسط ستاد ، برنامه های ستاد در پیگیری عدالت اجتماعی ،ضرورت حضور دکتر مخبر در محافل دانشجویی و ... را در این دیدار مطرح کردند.

مخبر در این دیدار صمیمی ضمن استقبال از سخنان دانشجویان توضیحاتی در خصوص ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و رسالت های آن را برای دانشجویان حاضر بیان کرد و توضیحاتی را در خصوص سؤال های طرح شده از سوی دانشجویان مطرح کرد.

همچنین رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمادگی خود را برای حضور در جمع دانشجویان کشور اعلام کرد.

201

منبع: مهر

کد خبر: 711700

وب گردی

وب گردی