باحضور سرپرست واحد گرمسار:  از پرتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار رونمایی شد

سامانه جامع اطلاع رسانی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور دکتر طاهره میرساردو، سرپرست واحد گرمسار رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز، با حضور دکتر طاهره میرساردو، سرپرست و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از وب سایت جدید اطلاع رسانی این واحد دانشگاهی که با جدیدترین تکنیک ها ، طراحی شده است رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از وب سایت جامع اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار که جمعی از معاونین و مدیران این واحد حضور داشتند دکتر میرساردو راه اندازی سایت جدید را یکی از نیازهای مهم واحد برشمرد و از اقدامات صورت گرفته در این خصوص قدردانی و اظهار امیدواری کرد این وب سایت بتواند به اهدافی که برنامه ریزی شده است دست پیدا کند.

در ادامه مهندس صمد صبوری، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص قابلیت ها و امکانات این سایت توضیحاتی ارائه و گفت: با تاکیدات و پیگیری های سرکار خانم دکتر طاهره میرساردو، ریاست محترم واحد گرمسار وب سایت جدید دانشگاه به نشانی: www.iau-garmsar.ac.ir با هدف اطلاع‌رسانی بهتر به کلیه مخاطبان، استادان، دانشجویان و کارکنان و با رویکردی جدید و با تکیه بر روش های جدید، طراحی و راه‌اندازی شده است.

صبوری با بیان اینکه در طراحی وب سایت جدید از استانداردهای کنسرسیوم جهانی استفاده شده است خاطر نشان کرد: راحتی کار برای بازدید کنندگان، سازگاری بیشتر با موتورهای جستجو و پایداری از جمله مزایای استفاده از این استاندارد است که موجب بهبود کارکرد سایت ، خطا و عیب دهی کمتر و در نتیجه افزایش طول عمر سایت و نیاز کمتر آن به پشتیبانی فنی می شود.

مهندس صبوری با اشاره به اینکه در طراحی وب سایت به نیازهای امروز و آینده آن نیز توجه شده است گفت: یکی از مهم ترین مزیت های استاندارد سازی طراحی سایت ،قابل استفاده و مطابق بودن آن با مرورگر های متنوع در طول زمان است. به گونه ای که با ارتقاء مرورگر ها مشکلی نداشته و کاملا با آن ها سازگار است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات واحد گرمسار دسترسی به آخرین اخبار، اطلاعیه ها و رویدادهای واحد با استفاده از متن و تصویر، معرفی و شرح وظایف حوزه های مختلف دانشگاه، صفحات اختصاصی اعضاء هیات علمی، لینک های مهم دانشگاهی، دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مورد نیاز، معرفی دانشکده ها، لیست رشته های دایر، تلفن ها، سامانه های اینترنتی کتابخانه دیجیتال، سامانه مجلات، پست الکترونیک وراههای ارتباطی با روابط عمومی و مسئولین دانشگاه را از بخش های مختلف سایت جدید واحد گرمسار برشمرد.

200

کد خبر: 711724

وب گردی

وب گردی