اجرای تئاتر باغ وحش شیشه ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

به همت حوزه معاونت آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی با تلاش دانشجویان کانون تئاتر اجرای نمایشنامه باغ وحش شیشه ایبه مدت 6 روز از تاریخ 13/9/95 الی 18/09/95با حضور بازیگران معروف تئاتر و سینما از جمله محمد شیری و شبنم فرشاد جو و خانواده های عوامل اجرایی تئاتر در سالن اجتماعات شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد  روی صحنه رفت که مورد استقبال دانشجویان ، اساتید و کارمندان قرار گرفت

به گزارش ایسکانیوز، بلیط فروشی نمایش باغ وحش شیشه ای به دو صورت اینترنتی از طریق وب سایت واحد و حضوری توسط اعضای کانون تئاتر زیر نظر اداره فرهنگی انجام شد. تبلیغات میدانی و فضای مجازی برای اطلاع رسانی و نوع دیگری از تبلیغات این نمایش با استفاده از مرد نقره ای (سیلور من) در محوطه و طبقات واحد با ارائه بروشورهای مربوطه صورت گرفت که مورد استقبال دانشجویان واقع شد.

باغ وحش شیشه ای یک موضوع اجتماعی است که به بررسی ناهنجاری های اجتماعی در مورد از هم گسیختگی برخی خانواده های بی تعهد نسبت به یکدیگر و اقشار معلول جامعه می پردازد. این نمایش تلاش می کند خانواده ها را در راه رسیدن به موفقیت در عرصه های مختلف زندگی و اهداف والا سوق دهد.

200

کد خبر: 711727

وب گردی

وب گردی