هوانیروز حضوری قوی در رزمایش محمد رسول الله(ص) خواهد داشت

امیر سرتیپ دوم خلبان یاری گفت: هوانیروز با استفاده از ده ها بالگرد شناسایی، کنترل و تهاجمی 206، 214 و 209 حضوری قوی در رزمایش محمد رسول الله(ص) خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، امیرسرتیپ دوم خلبان "هوشنگ یاری" فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه روز اول رزمایش محمد رسول‌الله در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این رزمایش گوشه‌ای از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد عنوان داشت: هوانیروز بخشی از اقتدار و توانمندی بالگردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به منصه اجرا و ظهور می‌گذارد.
وی افزود: در این رزمایش از انواع مأموریت‌های بالگردی، چتربازی، هلی بُرن، حمل مجروح، امداد هوایی و یکان بالگردی نزاجا به به نمایش خواهد گذاشت.
امیر سرتیپ دوم خلبان یاری با بیان اینکه ما در طول سال آموزش‌های خاصی را داریم تأکید کرد: آمایش سرزمینی، نگهداری و تعمیر قطعات در بیابان و شرایط سخت را در این رزمایش آزمایش خواهیم کرد و این توانمندی توسط سلسله مراتب ارزیابی خواهد شد.
فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش گفت: ما در رزمایش‌های مختلف حضور داشته‌ایم و تاکتیک‌های مختلف را پیاده سازی کرده ایم و بنا به دستور سلسله مراتب هرجا که لازم باشد آن را اجرایی و عملیاتی می‌کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ده ها فروند بالگرد 206، 209 و 214 در این رزمایش شرکت می‌کنند.

302/300

کد خبر: 711733

وب گردی

وب گردی