عیادت رئیس دفتر مقام معظم رهبری از قرائتی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) از رئیس ستاد اقامه نماز کشور عیادت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با حضور در بخش آی.سی.یو این بیمارستان ضمن گفتگو با تیم پزشکی از نزدیک در جریان روند معالجه حجت الاسلام والمسلمین قرائتی قرار گرفت و برای وی دعا و آرزوی سلامتی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی از دیروز به‌ علت عارضه‌ گوارشی در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری شده است.

حال عمومی حجت الاسلام قرائتی خیلی بهتر است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حال عمومی حجت الاسلام قرائتی خیلی بهتر از آن چیزی است که من تصور می کردم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی پس از عیادت از حجت الاسلام قرائتی درباره حال عمومی ایشان افزود: وی دیروز عمل کرده و اکنون الحمد الله حال عمومی ایشان فوق العاده است و دلیل آن هم این است که ایشان دعا گو و علاقمند زیاد دارند و در طول این سال ها کارهای خیر زیادی انجام دادند.

وی گفت: تعبیر حضرت آقا(مقام معظم رهبری) در پیام نماز درباره آقای قرائتی بسیار زیبا بود و ایشان را «عالم مجاهد و خستگی ناپذیر» خطاب کردند، این تعبیرات از آقا نسبت به کسی کم شنیده ایم؛ هم عالم و هم خستگی ناپذیر.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: می توان گفت حجت الاسلام قرائتی چیزهایی که کسی اهتمامی به آن نداشت در طول عمر و جوانی خود احیا کردند که از جمله آن (بیست و پنجمین) اجلاس سراسری نماز است که چیز بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: همچنین در بحث زکات که خیلی ها نمی دانستند زکات چیست که در سال مقادیر زیادی بابت زکات جمع آوری و در مسائل خیر مصرف می شود و ایشان کارهای فراوان فوق العاده ای در این زمینه داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: امیدواریم ایشان به زودی زود از این بیمارستان با سلامتی کامل مرخص شوند.

302/300

کد خبر: 711824

وب گردی

وب گردی