فاطمه گودرزی در آئین افتتاح نمایش «زیرزمین»:  برای روشن نگاه‌داشتن چراغ تئاتر تلاش کنیم

زنگ افتتاح نمایش «زیرزمین» به کارگردانی حسن اسدی، توسط فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در تماشاخانه «همای سعادت» نواخته شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی «همای سعادت»، نمایش «زیرزمین» به نویسندگی آرش عباسی و با بازی علی خونساری و لیلی صبری شامگاه شنبه 20 آذر در مراسمی با حضور فاطمه گودرزی، سعید دولتی، کسری ذوالفقاری،فاطیما درستکار،حمیدرضا مرادی و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر اجرای عمومی‌اش را آغاز کرد.
فاطمه گودرزی در آئین افتتاح این نمایش گفت: خوشحالم که در جمع شما دوستداران فرهنگ ایستاده‌ام و قرار است زنگ افتتاح نمایشی را به صدا دربیاورم که هنرمند بااخلاق و نیکو حسن اسدی، آن را کارگردانی کرده است.
وی افزود: تئاتر نشانه فرهنگ هر سرزمین است و باید همه ما - دوستداران و مسئولان متولی - برای روشن نگاه‌داشتن چراغ این هنر متعالی تلاش کنیم.
این هنرمند بعد از پایان اولین شب اجرا نیز به صحنه آمد و گفت: این تئاتر با طراحی صحنه، پرداخت مناسب و بازی‌های خوبش مرا تحت تأثیر قرارداد و امیدوارم تا پایان، اجراهای موفق و درخشانی داشته باشد.
در این مراسم سعید دولتی مدیر تماشاخانه «همای سعادت» نیز از همراهی و حمایت هنرمندان و دوستداران تئاتر از تماشاخانه‌های خصوصی قدردانی کرد.
این نمایش که تا نیمه دی روی صحنه می‌رود درباره خواهر و برادری است که خانه‌زاد یک خانواده اشرافی بوده‌اند، آن‌ها پس از خروج سرهنگ از ایران و فوت پدر و مادرشان تنها می‌شوند و خواهر به‌عنوان سرپرست برادر کندذهنش با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود...
نوید فرح مرزی طراحی صحنه و لباس این نمایش را بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می‌توان به طراح گریم سمیرا مهدوی شکیبا ، آهنگساز صابر جعفری، سمیرا عباسی دستیار کارگردان، فهیمه گردان مدیر صحنه، پروانه بهرامی دستیار صحنه و لباس، حسین واد‌ی‌زاده ساخت تیزر و آنونس، رامین ملا محمدی طراح پوستر، بروشور و عکاس، دستیار گریم بهادر نانگیر و مطهره کشاورز مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.
«زیرزمین» هر شب ساعت 20 در تماشاخانه «همای سعادت» به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت‌الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک 261اجرا می‌شود.
501/101

کد خبر: 711843

وب گردی

وب گردی