فرماندار قلعه گنج: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد غیرقابل انکاراست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به اتفاق رئیس دبیرخانه هیات امنا، مدیرکل برنامه‌ریزی و رئیس واحد کهنوج با همراهی فرماندار و امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج از منطقه اقتصادی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این بازدید بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته در منطقه کاملاً مشهود است گفت: یکی از برکات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت در مسیر استقلال است و بر همین اساس در حوزه اقتصاد با توجه به معنویات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی بهترین گزینه برای تامین نیازهای جامعه و برون‌رفت از محرومیت است که در شهرستان قلعه گنج به خوبی در حال اجراست.
وی دانشگاه آزاد اسلامی را الگوی اقتصاد مقاومتی معرفی کرد و افزود: سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی تحت راهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات امنا و دکتر میرزاده ریاست عالی این دانشگاه در همین سمت و سو است و امیدواریم منطقه نمونه اقتصادمقاومتی شهرستان قلعه گنج الگوی مناسبی برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی باشد.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان باتقدیر از استاندار کرمان برای انتخاب شهرستان قلعه گنج به عنوان مرکز پایلوت اقتصاد مقاومتی و اقدامات انجام شده در این شهرستان را چشمگیر توصیف کرد و گفت: هر کجا که اعتقاد، جدیت و برنامه‌ریزی کاری صورت پذیرد یقیناً نتیجه بخش خواهد بود و نمی‌توان با حرف و شعار کار را اصیل جلوه دادو حرکت شهرستان قلعه گنج در حوزه اقتصاد مقاومتی خوشحال کننده است.
در ادامه عباس عیدی فرماندار قلعه گنج اظهار کرد: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد بی‌بدیل و غیرقابل انکار بوده و تحولی اساسی در این حوزه ایفا کرده است.
فرماندار قلعه‌گنج وجود تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج را موجب افزایش اعتبار این واحد دانشگاهی دانست.
وی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بویژه واحد کهنوج در امر پیشرفت قلعه‌گنج استفاده خواهیم کرد گفت: وجود نیروی انسانی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار است و ما آمادگی هر گونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه آموزش و اقتصاد را اعلام می‌کنیم.
در این جلسه حجت السلام احمد نجنو امام جمعه قلعه‌گنج نیز توجه به موضوعات فرهنگی و آداب و رسوم مردم منطقه در کنار پیشرفت اقتصادی را لازم و ضروری دانست و گفت: ایجاد نشاط و روحیه خودباوری در میان اقشار جامعه که سالیان‌سال گرد و غبار فقر و محرومیت را بر پیشانی دارند یکی از مهمترین اقدامتی است که همگام با اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه‌گنج آغاز و باعث بوجود آمدن اعتماد میان مسئولین و مردم جهت تحقق این مهم است.

200

کد خبر: 711959

وب گردی

وب گردی