انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیئت امنای انجمن آسایهل باعث افتخار کشور ایران است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر گز گفت: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیئت امنای انجمن آسایهل باعث افتخار دانشگاه آزاد اسلامی و کشور ایران است از زمانی که دکتر میرزاده سکان هدایت دانشگاه آزاد اسلامی را در دست گرفته اند، شاهد تحولات بسیار مثبتی بوده ایم و با توجه به سابقه مدیریت مناسب وی ، می توان دوران درخشانی را در جهت پیشرفت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی و تعامل آن با سایر دانشگاه های برتر جهان متصور شد.

دکتر سورنا نسیمی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر گز در زمینه فرهنگسازی و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: با توجه به آسیب های اجتماعی که در جوامع وجود دارد می توان گفت همه ارگان ها وظیفه دارند تمامی تلاش خود را در جهت کاهش این آسیب ها انجام دهند، در این زمینه می توان از توانایی های قشر جوان و تحصیلکرده جامعه استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید توجه ویژه ای به قشر جوان جامعه داشت و اقدامات مناسبی در زمینه آموزش، واکسینه کردن و پیشگیری آن ها در مقابل آسیب های اجتماعی انجام داد زیرا اگر نسبت به این قشر بی توجه باشیم ممکن است در معرض خطر قرار بگیرند، در این زمینه برگزاری چنین همایش هایی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر گز قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر گز افزود: در همین زمینه طی دو ترم اخیر، سه کارگاه آموزشی در واحد بندر گز برگزار شد که ازجمله آن می توان به کارگاه طلاق اشاره کرد که با حضور گسترده دانشجویان مواجه شد. همچنین در زمینه اعتیاد چندین کارگاه و یک همایش برگزار شد و در این برنامه ها کارشناس های بسیاری از واحد بندر گز و شهرستان حضور داشتند.

وی در زمینه استقبال دانشجویان از برگزاری چنین همایش هایی گفت: خوشبختانه تا کنون برگزاری همایش ها و کارگاه ها با استقبال مناسب دانشجویان مواجه شده است ، دانشجویان تمایل دارند تا از مباحثی که در این برنامه ها مطرح می شود استفاده کنند. برنامه های برگزاری این کارگاه ها به صورت چندین بار در ماه ، در دستور کار واحد بندر گز قرار دارد و تاکید بسیاری داریم تا برگزاری آن به نحو احسن انجام شود تا بتوانیم شاهد بازخورد مثبت آن باشیم.

وی ادامه داد: پس از جویا شدن میزان رضایت دانشجویان از برگزاری این همایش ها، دریافتیم بیشتر آن ها از برگزاری آن کاملا راضی هستند، برگزاری چنین همایش هایی باعث می شود دانشجویان نه تنها مسیر صحیح را بشناسند بلکه بتوانند سایر آموزه ها را به فرد دیگری منتقل کنند تا جامعه بتواند به سوی جلوگیری از پیشرفت آسیب های اجتماعی و اصلاح آن گام بردارد.

دکتر نسیمی تاکید کرد: به طور کلی می توان گفت این همایش ها باعث فرهنگ سازی و افزایش سطح سواد جامعه خواهند شد و در این زمینه لازم است به دانشجویان آموزش های مربوط در این حوزه داده شود و از برگزاری چنین همایش ها و کارگاه هایی حمایت شود. خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است نه تنها در زمینه علمی و پژوهشی عملکرد مناسبی داشته باشد بلکه در زمینه فرهنگسازی در سطح جامعه اقدامات مناسبی انجام دهد تا دانشجویان پس فارغ التحصیلی علاوه بر آموزه های علمی و پژوهشی ، بتوانند در جامعه حضور مثبتی داشته باشند.

وی با اشاره به موفقیت اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در انجمن آسایهل ضمن تبریک به دکتر میرزاده گفت: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیئت امنای انجمن آسایهل باعث افتخار دانشگاه آزاد اسلامی و کشور ایران است از زمانی که دکتر میرزاده سکان هدایت دانشگاه آزاد اسلامی را در دست گرفته اند، شاهد تحولات بسیار مثبتی بوده ایم و با توجه به سابقه مدیریت مناسب وی ، می توان دوران درخشانی را در جهت پیشرفت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی و تعامل آن با سایر دانشگاه های برتر جهان متصور شد.

701

کد خبر: 711992

وب گردی

وب گردی