برگزاری دو عنوان کارگاه آموزشی در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی واحد سنندج به مناسبت هفته پژوهش دو کارگاه آموزشی تربیت اعتیاد درمانگر و پروپوزال نویسی برگزار کرد.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی واحد سنندج به مناسبت هفته پژوهش و در امتداد ارایه خدمات آموزشی و مشاوره ای خود به دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته روانشناسی و مشاوره با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کردستان و در راستای تلاش برای کاهش آسیبهای اجتماعی اقدام به برگزاری کارگاه تربیت اعتیاد درمانگر داشت.

حمزه احمدیان، رئیس این مرکز در واحد سنندج، ضمن اعلام این خبر ابراز داشت: «در این کارگاه با هدف آشنایی دانشجویان شرکت کننده با زمینه دارو درمانی، نوروسایکولوژی اعتیاد، روان درمانی اعتیاد و پیشگیری و باورهای غلط در مورد داروهای روانگردان، عزیزی، یاراحمدی و کریمی از اعضای هیأت علمی واحد به عنوان مدرس استفاده شد.»

احمدیان در ادامه افزود: «در این مرکز همچنین در امتداد ارایه خدمات آموزشی و مشاوره ای درآمدزا برای آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی حوزه علوم انسانی با نحوه انتخاب موضوعات پژوهشی مناسب و کاربردی و تدوین پروپوزال جهت رساله و طرح های پژوهشی، اقدام به برگزاری کارگاه پروپوزال نویسی در هفته پژوهش شد. »

205/200

کد خبر: 712005

وب گردی

وب گردی