برگزاری سمینار حسابداری به مناسبت هفته حسابداری در واحد ایلخچی دانشگاه آزاد اسلامی

سمینار یک روزه حسابداری به مناسبت هفته حسابداری در واحد ایلخچی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در آخرین روز از هفته حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی میزبان مسئولان، اساتید و دانشجویان حسابداری این دانشگاه بود. دکتر سعید انور خطیبی مدیر گروه حسابداری دانشگاه آزاداسلامی واحد ایلخچی ضمن تشکر از حضور مدعوین در این جلسه و تبریک هفته حسابداری گفت: حسابرسی به عنوان یک حرفه، یک تخصص و یک رشته، عمر نسبتا کوتاهی دارد که به زحمت به بیش از یکصد سال می رسد. اما همزمان با تحولات شتاب آمیز یکصد سال گذشته حرفه حسابرسی نیز به سرعت خود را با شرایط زمان تطبیق داده و به عنوان یک دانش تخصصی مطرح شده است. علاوه براینکه فرایند تکاملی حسابرسی با بکارگیری علوم و فنونی مانند ریاضیات، مدیریت و سیستم های اطلاعاتی در حسابداری و حسابرسی همراه بوده و تغییرات وسیع در تکنولوژی اطلاعت که به گسترش فزاینده سیستم های کامپیوتری پردازش اطلاعات مالی انجامید، حسابداری را متحول و تغییرات و تحولات سریع حسابرسی را الزامی کرده استچ.

وی افزود: علاوه بر وضع قوانین و مقررات فعالیت های اقتصادی، قوانین مالیاتی و تدوین استانداردهای حسابداری و حسابرسی، حسابرسی را به رشته ای پیجیده و پویا تبدیل کرده است.
لازم به ذکر است رشته حسابداری در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد از رشته های مورد استقبال دانشجویان استان آذربایجان شرقی بوده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی این سمینار با عنوان چالشهای اخلاقی در حسابداری برگزار نمود و در آخر هدایایی به دانشجویان برتر مقاطع مختلف اهداء گردید.

201

کد خبر: 712052

وب گردی

وب گردی