دانشگاه آزاد اسلامی- نفت امیدیه؛ تلاش برای تصرف صدر

تکرار فینال سال گذشته باز هم حساس و جذاب خواهد بود تا این بار مشخص شود کدام تیم صدر نشین می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، هفته ششم لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۵ از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود. در این هفته مسابقات در سه روز مختلف پیگیری خواهد شد.

در نخستین بازی هفته فردا (سه‌شنبه ۲۳ آذر) تیم‌ اصفهان میزبان نفت‌وگازگچساران است. نفت گچساران با پیروزی در این دیدار می‌تواند به حضورش در چهار تیم بالای جدول قوت بخشد. دو تیم از ساعت ۱۵:۳۰ در شهر اصفهان به آب خواهند زد. قضاوت دیدار به عهده داوران مهران قطبی و محمد عبدالرحمانی خواهد بود و حمید شب انگیز وظیفه نظارت بازی را عهده دار است.

حساس‌ترین بازی هفته ساعت ۱۶:۳۰ روز پنج‌شنبه (۲۵ آذر) در استخر بین‌المللی ۹ دی برگزار می‌شود. در تکرار فینال سال گذشته، دانشگاه آزاد از نفت امیدیه استقبال می‌کند. با غیبت سایپا هر دو تیم شانس آن را خواهند داشت تا با پیروزی در این مسابقه به صدر برسند. داوران نادر غفوری و مسعود رضوانی این دیدار را قضاوت می‌کنند و مجید نقاشلو به عنوان ناظر حضور دارد.

اما نیروی زمینی ارتش در آخرین بازی‌اش از دور رفت بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو میزبان نوفلاح جوان خواهد بود. علی‌ رغم نمایش دل‌چسب نزاجا در بازی با تیم‌های برتر لیگ، این تیم در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. بازی روز یک‌شنبه (۲۸ آذر) ساعت ۱۹:۰۰ برگزار می‌شود. ناظر این دیدار سیروس طاهریان خواهد بود و مسعود آقالطیفی و سعید خامودچی داوری خواهند کرد.

602/601

کد خبر: 712184

وب گردی

وب گردی