لزوم تخصیص بودجه شهرهای مذهبی به شهر ری

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به وجود مرقد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: لازم است اعتباراتی که برای شهرهای مذهبی اختصاص داده می شود به شهر ری نیز اختصاص یابد و در راستای پیگیری این موضوع باید جلساتی با مجمع نمایندگان استان تهران برگزار کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، هدایت الله جمالی پور درباره هفته تکریم و بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: باید برنامه جامع شهرستانی برای برنامه‌ریزی هفته تکریم و بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع) تدوین شود. قطعا اگر ستاد جامعی تشکیل شده و برنامه ریزی شود این مراسم به نحو بهتر و شایسته‌تری برگزار می شود

وی افزود: مجموعه فرمانداری با تمام ظرفیت شهرستانی و امکانات در اختیار آماده هر گونه همکاری و همراهی با تولیت آستان عبدالعظیم(ع) برای برگزاری شایسته هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) است. با توجه به اینکه وجود حضرت عبدالعظیم(ع) جایگاه ویژه‌ای به شهرستان ری بخشیده است همه باید برای تکریم ایشان، شناساندن جایگاه رفیع آن حضرت و تلاش برای برگزاری هفته باشکوه ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) تلاش کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی به عنوان وظیفه فرهنگی خود پیش بینی‌های لازم را کرده و می کنند و حداکثر تلاش برای همکاری و هماهنگی با تولیت صورت می‌گیرد. پیش بینی‌های لازم نیز برای تامین امنیت این مراسم شده است و دستگاه‌های مرتبط از جمله شورای تامین برنامه‌ریزی های لازم را کرده‌اند. فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری با استفاده از ظرفیتهای موجود در زمینه های گوناگون همیار و پشتیبان خوبی برای آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) بوده و خواهد بود.

منبع:ایسنا

706

کد خبر: 712193

وب گردی

وب گردی