مهندس هاشمی: مستندسازی املاک و تبدیل به احسن آنها از اولویت‌های معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی است

سیزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در حالی با حضور معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد که اکثریت قریب به اتفاق اعضا از جمله استاندار، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی ، وزیر علوم و وزیر بهداشت در این جلسه حضور داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، محسن هاشمی نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استان بوشهر در این جلسه که در سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر برگزار شد با تأکید بر اینکه دانشگاه درصدد استفاده بهینه از دارایی‌ها و امکانات خود است، تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم حوزه معاونت عمرانی دانشگاه، مستندسازی املاک و تبدیل به احسن آنهاست که خوشبختانه در این زمینه کمیسیون‌های 4 نفری در استان‌ها با ابتکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد و مستند‌سازی املاک از سوی این کمیته‌ها با همکاری استانداری‌ها، معاونت‌های عمرانی، روسای سازمان زمین شهری و منابع طبیعی انجام می‌شود.

وی افزود: از آنجا که تعداد زیادی ساختمان در اختیار واحدهای دانشگاهی قرار گرفته، خوشبختانه سرانه فضای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی سرانه مناسبی است و جای هیچ نگرانی نیست.

دکتر یوسف قیصری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم با تشکر از حضور اعضا در جلسه گفت: امروز شاهد برگزاری یکی از مهمترین جلسات هیأت امنا و پربارترین آن هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با ارائه گزارشی از واحدها و مراکز آموزشی استان، در باره وضعیت کنونی آن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با 11 واحد و مرکز آموزشی، 25 رشته در مقطع دکتری و 90 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی استان و با بیش از 67 هزار دانش آموخته، سهم بسزایی در ارتقای نظام آموزش عالی استان ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از 40 مرکز و موسسه آموزش عالی در استان بوشهر فعال هستند، خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 64 هزار دانشجو در استان مشغول به تحصیل هستند که بیش از 34 درصد از آنان در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در حال تحصیل هستند که از این حیث این دانشگاه رکورددار است.

قیصری با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همواره همگام با دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کرده است، گفت: همه درآمدهای حاصله از دانشگاه، صرف ارتقا و پیشرفت فعالیت های آموزشی، پژوهشی و... استان بوشهر می‌شود.

به گزارش آنا، در پایان این جلسه با تبدیل وضعیت سرپرستان واحدهای دیلم و دشتستان به رئیس، ایجاد مراکز آموزشکده فنی و حرفه ای سما در برخی از شهرهای استان، تغییر نام واحدهای خورموج به دشتی و اهرم به تنگستان، تبدیل به احسن ساختمان دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان در بوشهر و ... مورد تصویب قرار گرفت.

200

کد خبر: 712204

وب گردی

وب گردی