راه اندازی معاونت علوم پزشکی در واحد کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور دکتر اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، دکتر نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و دانشجویان دانشگاه در تالار علامه امینی(ره) دانشکده ادبیات و علوم انسانی واحد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن تبریک روز دانشجو و تشکر از حضور استاندار در جمع دانشجویان واحد کرمانشاه گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران یکی از نهادهایی که در توزیع عادلانه توسعه در سطح کشور توانسته است موثر باشد؛ دانشگاه آزاد اسلامی است که هم اکنون بیش از 400 واحد و مرکز آموزشی در سراسر ایران دارد.

دکتر نوذر قنبری در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمانشاه دارای 9 واحد و مرکز و بیش از 33 هزار نفر دانشجو است که 35 درصد از بار آموزش عالی استان بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی است و از سویی دیگر افتخار می کنیم که این دانشگاه دارای بیشترین تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر در کشور است، بگونه ای که حدود یک سوم دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان شاهد و ایثارگر تشکیل می دهند.

قنبری ضمن اشاره به آخرین رتبه بندی سایت بین المللی علم سنجی سایماگو گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در میان حدود 400 واحد و مرکز دانشگاه آزاد سراسر کشور رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

دبیر هیات امنای استان تاکید کرد: دانشجویان این دانشگاه بسیار متعهد و فعال هستند؛ چنانچه با وجود اختلاف دیدگاه هرگز به سمت کارهای حاشیه ای نرفته اند و این نشان از درایت و فهم مسایل مختلف روز در بین دانشجویان در دانشگاه است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص رشد همه جانبه ی دانشگاه اظهار کرد: در طول دو سال اخیر جهش بسیار خوبی در زمینه توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی داشته ایم، چنانچه تعداد رشته های کارشناسی ارشد از 30 رشته به بیش 80 رشته و تعداد رشته های مقطع دکتری از چهار رشته به 34 رشته رسیده است.

قنبری خاطرنشان کرد: در طی دو سال گذشته با تلاش همکاران توانسته ایم در عرصه ایجاد رشته های پیراپزشکی اقدام کنیم و در حال حاضر دانشجویان در این دانشکده در رشته های پرستاری، بهداشت عمومی و علوم آزمایشگاهی مشغول تحصیل هستند و از آنجایی که راه اندازی معاونت علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به تصویب رسیده، در پی راه اندازی این معاونت در دانشگاه و تاسیس رشته های اتاق عمل و هوشبری نیز هستیم.

200/202

کد خبر: 712271

وب گردی

وب گردی