وظیفه ی مهم دانشگاه تحول و حرکت به سمت کیفیت بخشی فعالیت های پژوهشی و آموزشی 

هفدهمین جشنواره پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، استادان و دانشجویان پژوهشگر در محل تالار علامه امینی(ره) واحد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم نخست دکتر نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن تبریک به پژوهشگران برتر واحد ها و مراکز استان گفت: حرکت دانشگاه به سمت کیفیت بخشی است و لازمه ی تغییر، تحول و حرکت اجرای صحیح و درست طرح های اقتصادی و شرکت های دانش بنیان است.

وی افزود: اگر می خواهیم اقتصاد دانش بینان را تقویت کنیم؛ وظیفه مهم تحول در این حوزه بوده و این تحول و حرکت باید به سمت کیفیت بخشی فعالیت های پژوهشی و آموزشی باشد.»

دبیر هیات امنای استان کرمانشاه در ادامه در خصوص نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم افزود: «نقش دانشگاه در تولید علم در کشور بر کسی پوشیده نیست و کار ما حرکت در مرزهای دانش است و باید مبتنی بر برنامه باشد. یکی از وظایف دانشگاه تربیت دانشجو با مدیریت قوی است. مدیر قوی کسی است که بتواند درشرایط سخت، مدیریت بحران کرده و باید برای ارتقا کیفیت در وضع دانشگاه و جامعه سخت کار کند.»

نوذر قنبری تصریح کرد:«دانشگاه آزاد اسلامی باید به خوبی به بیرون از مجموعه معرفی شود و لازمه ی این کار تقویت امور بین الملل روابط عمومی است. در این راستا می توان با در نظر گرفتن "روز دانشگاه باز" نسبت به معرفی دانشگاه به دانش آموزان و خانواده های آنان برای آشنایی با محیط دانشگاه، امکانات و دستاوردها اقدام کرد.»

در ادامه این جشنواره محمد مهدی جوکار معاون پژوهش و فناوری واحد کرمانشاه به ارائه گزارش در خصوص عملکرد یکساله ی حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه پرداخت.

گفتنی است در مراسم استانی تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاههای استان از پنج نفر از پژوهشگران برتر واحد با حضور استاندار کرمانشاه در محل برپایی نمایشگاه هفته پژوهش استان تجلیل شد.

205/200

کد خبر: 712284

وب گردی

وب گردی