برگزاری هفتمین جلسه شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه اصفهان

هفتمین جلسه شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی  استان اصفهان با حضور سید محمد امیری دبیر هیات امنا و علیرضا جلالی زند رییس دبیرخانه هیات امنای این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،سید محمد امیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در هفتمین جلسه شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی استان اصفهان با قدردانی از زحمات معاونان آموزشی واحدها و مراکز دانشگاهی استان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از قابلیت، توانمندی و ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و تک‌ تک واحد‌های استان باید بتوانند با به کارگیری و استفاده بهینه از تجارب و توانمندی‌های اعضای هیات علمی و نیرو‌های کارآمد، این جایگاه را ارتقا بخشند.

وی افزود: رعایت ضوابط و مقررات و آیین‌نامه‌های آموزشی اصل بسیار مهمی است که باید به اجرای کامل و دقیق آن اهتمام ورزید. در این خصوص وظیفه معاونان آموزشی نظارت، کنترل و بازبینی مستمر در جهت اجرای دقیق آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های حوزه مهم دانشگاه است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به رهنمودهای میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره ارتقای سطح کیفی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: حوزه آموزش از مهمترین حوزه‌های دانشگاه است و رعایت کیفیت، قواعد و قوانین در این حوزه به افزایش قابلیت‌های افراد منجر شده و با بالا رفتن سطح آموزشی در دانشگاه به طبع آن، سطح کیفی دانشگاه بالا می‌رود و افکار عمومی نیز نسبت به این ارتقای کیفیت آموزشی واکنش مثبت نشان خواهد داد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) گفت: امتحانات مهمترین وسیله سنجش سطح کیفی دانشجویان است به همین خاطر باید در برگزاری هرچه دقیق‌تر و صحیح‌تر آن، دقت لازم صورت گیرد و نظارت بر حسن برگزاری امتحانات و رعایت اصول و قواعد از مهمترین وظایف حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی است.

امیری به وضعیت مطلوب گسترش رشته‌های تحصیلی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تلاش در راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز جامعه و رشته‌های جدید و میان رشته‌ای به خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی و نظارت به رعایت سرفصل‌های درسی مصوب از جمله مواردی است که باید مورد توجه معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی قرار گیرد.

در این جلسه مسعود فولادی رییس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گزارشی از تعداد جلسات شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی، کمسیون موارد خاص آموزشی استان، پرونده‌های بررسی شده در کمسیون موارد خاص، کمیته گسترش استان، رشته‌های بررسی شده در کمیته گسترش استان و بازدیدها و بازرسی‌های سرزده از حوزه آموزش و امتحانات واحدها و مراکز آموزشی استان در سه ماهه اخیر ارائه نمود.

205/200

کد خبر: 712315

وب گردی

وب گردی