برنامه فشرده پرسپولیسی ها در مالزی

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: طی فردا و پس فردا، برنامه کاری فشرده‌ای در مالزی داریم و جدا از برپایی کارگاه‌ها و مراسم قرعه‌کشی، حضور نمایندگان باشگاه‌ها، فرصت خوبی برای تبادل نظر، اطلاعات و ایجاد هماهنگی‌ها فراهم شده است.

به گزارش ایسکانیوز، پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: طبق برنامه‌ای که از سوی مسوولان AFC ارائه شده است، در دو روز آینده با یک برنامه فشرده کاری روبرو خواهیم بود که از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و به ترتیب تا ساعت‌های 19:30 و 18 به وقت محلی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وی درباره برنامه کاری فردا سه‌شنبه ادامه داد: در روز اول، ابتدا برنامه ثبت نام و دریافت مجوزهای ورودیه به جلسات را خواهیم داشت. در ادامه، مراسم افتتاحیه و خوش آمدگویی انجام می‌شود. سپس رقابت‌های سال 2016 جام قهرمانان مرور خواهد شد و گزارشی در این ارتباط ارائه می‌گردد.

خمارلو در ادامه گفت: کارگاه‌های کمیته مسابقات، قوانین و مقررات مسابقات نیز فردا سه‌شنبه انجام می‌شود. پس از آن تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها در همایش عمومی معرفی خواهند شد و پس از آن قرعه‌کشی بازی‌ها از ساعت 14:30 به وقت کوالالامپور آغاز می‌شود که با توجه به اختلاف چهار و نیم ساعته، به وقت تهران ساعت 10 صبح خواهد بود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته کارکرد برگزاری این دوره به مسائلی فراتر از اینها مربوط می‌شود. با توجه به حضور نمایندگان باشگاه‌ها از لیگ‌های مختلف آسیایی، فرصت خوبی برای بحث و تبادل نظر در حوزه‌های گوناگون وجود خواهد داشت و بعد از قرعه‌کشی هم در صورت نیاز می‌توانیم هماهنگی‌هایی را با نمایندگان باشگاه‌های هم گروه داشته باشیم.

602/101

کد خبر: 712327

وب گردی

وب گردی