بازی سوپر ماریو ران نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارد

شیگرو میاموتو، خالق سری سوپر ماریو، تائید کرد بازی سوپر ماریو ران برای اجرا نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارد.

به گزارش ایسکانیوز، نینتندو قصد دارد بازی جدیدی از سری سوپر ماریو به نام سوپر ماریو ران برای پلتفرم‌های آی‌او‌اس و اندروید عرضه کند. در پی انتشار اخبار جدید، شیگرو میاموتو تائید کرده است بازی سوپر ماریو ران نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارد.

به گفته این بازی‌ساز افسانه‌ای؛ نینتندو این تصمیم را به دلیل مسائل امنیتی گرفته است و کمپانی می‌ترسد حالت آفلاین بتواند فرصتی برای هکرها بسازد.‌ البته این موضوع منطقی به نظر می‌رسد، مخصوصا اگر این نکته را در نظر بگیریم که نینتندو هنوز با پلتفرم‌های فاقد سیستم قفل منطقه‌ای خو نگرفته است. میاموتو گفته است:

برخلاف کنسول‌های خانگی نینتندو که قفل منطقه‌ای دارند؛ بازی جدیدی که در دست ساخت داریم در تعداد محدودی از کشورها عرضه نخواهد شد. ما قصد داریم بازی را در ۱۵۰ کشور عرضه کنیم که هر یک از آنها دارای شبکه‌های ارتباطی مختلف هستند؛ بنابراین برای ما اهمیت بسیاری دارد تا بتوانیم امنیت بازی را برای کاربران تضمین کنیم.

نینتندو تمام این گفته‌ها را تائید و بیانیه‌ای صادر کرده است که مزایای بازی - که نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارد- را شرح می‌دهد:

کاربران می‌توانند به اطلاعات و امتیازهای دیگران در چالش‌ها دسترسی داشته باشند. وجود رویدادهای درون بازی که چالش‌ها و جوایز جدیدی به کاربران ارائه می‌دهند. امکان ارتباط با حساب کاربری نینتندو برای دسترسی به فایل‌های ذخیره‌شده در دستگاه‌های مختلف؛ برای مثال کاربران می‌توانند بازی سوپر ماریو ران را در آیفون و آیپد خود اجرا کنند و از فایل‌های ذخیره یکسانی بهره ببرند، اما باید در نظر داشته باشید که نمی‌توان هم‌زمان از یک فایل ذخیره در چند دستگاه استفاده کرد.

سوپر ماریو ران قرار است ۲۵ آذر برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس عرضه شود.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 712387

وب گردی

وب گردی