کشف ۱۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو از کشف یک‌هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد احمدی در این باره اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی در ماکو، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در این راستا دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ماکو وارد کار شده و با کسب مجوز قضائی مکان مورد نظر را که گزارش شده بود، مورد بازرسی قرار دادند.
فرمانده انتظامی ماکو ادامه داد: در بازرسی از محل، یک‌‌هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف و ضبط شد که این میزان سوخت از نوع نفت سفید بود که برای خروج از کشور دپو شده بودند.
این مسؤول از دستگیری متهم در این خصوص خبر داد و اذعان داشت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شهرستان ماکو شد.
احمدی با بیان اینکه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان به صورت جدی مبارزه می‌شود، ادامه داد: لازم است مردم نیز در این زمینه بیش از پیش همکاری داشته و در صورت مشاهده بار قاچاق، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی ماکو با بیان اینکه قاچاق ضربه جبران‌ناپذیری بر پیکره اقتصادی وارد می‌کند، اعلام کرد: نباید اجازه داد افرادی سودجو نسبت به سوء استفاده از موقعیت مرزی این شهرستان اقدام کنند.
این مسؤول اختلاف قیمت سوخت در ایران و کشورهای همسایه را مورد اشاره قرار داد و گفت: این موضوع سبب می‌شود افرادی سودجو به فکر قاچاق سوخت از این شهرستان باشند.

701

کد خبر: 712458

وب گردی

وب گردی