باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد «پیشرانه گردشگری» برگزار می‌کند

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیان اینکه این باشگاه «پیشرانه گردشگری» برگزار می‌کند، گفت: با برگزاری این پیشرانه سه‌روزه، ایده‌های گردشگری را روانه بازار کسب و کار خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدرضا احمدزاده از برگزاری پیشرانه گردشگری در تاریخ 27 بهمن لغایت 29 بهمن سال جاری در واحد یزد خبر داد و اظهار کرد: «پیشرانه یک رویداد آموزشی تجربی است که در آن کارگاه‌های تخصصی به همراه رویدادی 54 ساعته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان پس از شرکت در کارگاه‌های تخصصی این رویداد با الفبای ارزش آفرینی و نگرش استارتاپی آشنا می‌شوند و 54 ساعت فرصت آن را خواهند داشت تا ایده های خلاقانه خود را به محصولاتی اولیه و ارائه‌هایی جذاب برای رأی داوران تبدیل کنند.

استان یزد با داشتن آثار متعدد تاریخی و فرهنگی، اولین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان محسوب می شود و هر ساله همایش ها و استارتاپهای مختلفی در زمینه گردشگری در آن برگزار می‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی یزد سال گذشته نیز یک مورد از آن را برگزار کرد که ایده‌های برتر آن استارت آپ اکنون فعالیت‌های گسترده ای در قالب گردشگری و جذب گردشگر داخلی و خارجی انجام می‌دهند.

200/202

کد خبر: 712483

وب گردی

وب گردی