مرگ خاموش مرد جوان در آپارتمان 40 متری

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ مردی 38 ساله در آپارتمانی در شرق تهران خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان،سید جلال ملکی در این باره گفت: ساعت 13:08 دقیقه حادثه گاز گرفتگی در یک ساختمان مسکونی واقع در چهارراه تلفن خانه، خیابان میر فخرایی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

او افزود: بلافاصله نیروهای ایستگاه 31 سازمان آتش نشانی در محل حاضر و اقدامات لازم جهت امدادرسانی را در دستور کار قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به نشت گاز در یک منزل مسکونی 40 متری اظهارکرد: نشست گاز در یک خانه 40 متری واقع در یک ساختمان 4 طبقه رخ داده بود و متاسفانه تمام منافذ پنجره های خانه و همچنین ساختمان با پتو بسته شده بود.

ملکی از فوت مرد 38 ساله در این حادثه خبرداد و گفت: در این حادثه، مردی 38 ساله که در این منزل مسکونی حضور داشت دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داد.

او ادامه داد: مرد 40 ساله ای نیز برای کمک به همسایه خود وارد این منزل مسکونی شده بود که پس از گاز گرفتگی اندک، تحویل نیروهای اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی نقص در دودکش آبگرمکن این واحد مسکونی را علت این گاز گرفتگی اعلام کرد و گفت: دودکش های آبگرمکن این خانه دچار نقص بوده و در کنار آن شومینه خانه نیز ایمن نبوده است.

ملکی گفت: ساعت 14 و 21 دقیقه عملیات نیروهای سازمان آتش نشانی به اتمام رسید.

704

کد خبر: 712491

وب گردی

وب گردی