مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی با حضور40 نفر از تیراندازان مطرح کشور در یزد برگزار و محمد عبدا.. زاده، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد عبدالله زاده به سطح بالای این مسابقات اشاره کرد و گفت: در مسابقه تیراندازی اهداف پروازی آزاد کشور که به مناسبت یادبود مهندس مجید دیهیمی در یزد برگزار شد، بالغ بر 40 نفر از تیراندازان مطرح کشور با هم به رقابت پرداختند و من موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شدم.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به سطح بالای مسابقات اشاره کرد و گفت: با حمایت و تشویق‌های خانواده و استادانم، تاکنون بالغ بر10 مقام قهرمانی استان و 3 مقام قهرمانی کشور را به دست آور‌ده‌ام.

قهرمان کشوری تیراندازی به اهداف پروازی که 7 سال در این رشته به صورت حرفه‌ای فعالیت دارد افزود: شهرستان بردسیر و استان کرمان در این رشته از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است.

عضو سابق تیم ملی تیراندازی که دو دوره رکورددار فینال فینالیست‌های کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد تصریح کرد: با توجه به هزینه بالای این رشته که در زمره گران‌ترین ورزش‌های جهان به شمار می‌رود از مسئولان مربوطه خواستار حمایت بیشتری هستیم.

عبدالله زاده در پایان از حمایت‌های خانواده، فدراسیون تیراندازی، اداره ورزش و جوانان بردسیر به ویژه پیام رجایی، ‌هادی خدادادپور، مسلم میر محمدی، مصطفی شجاعی و مصطفی عظیمی قدردانی کرد و از تلاش خود برای حضور در المپیاد جهانی 2020 توکیو خبرداد.

205/200

کد خبر: 712512

وب گردی

وب گردی